Search results

  1. laser

    WANTED ! FLIGHT INSTRUCTOR(s)

    De Noord Nederlandse Aero Club, gevestigd op Groningen Airport Eelde is op zoek naar een of meerdere gemotiveerde vlieginstructeur(s). Heb je interesse stuur dan een mail naar voorzitter@nnac.nl met je contactgegevens. Je kunt me ook bellen op 06 50 60 30 84 Voor meer informatie over onze club...
  2. laser

    Garmin VIRB bevestigen in cockpit

    Beste Airworkers, ik heb sinds kort een Garmin VIRB (soort GoPro, maar dan van Garmin) Qua cockpit montage ben ik nog niet helemaal tevreden en ik ben benieuwd of iemand goede tips heeft voor de bevestiging in een Cirrus SR20 of in PA28. Het liefst bevestig ik hem vlak achter/tussen de stoelen...
  3. laser

    Mallorca, DA42 PH-CCD, contactgegevens gezocht

    Vliegen op Mallorca: Ik heb gelezen dat op Son Bonet een DA42 met call-sign PH-CCD staat van een Nederlandse eigenaar. Nu wil ik graag in contact komen met deze eigenaar. Tot nog toe ben ik er niet in geslaagd om zijn contactgegevens te achterhalen (ook niet via het register) Derhalve even bij...
  4. laser

    Leuke velden in UK

    Binnenkort wil ik met 2 andere vliegers een vliegtripje maken naar de UK. We blijven in het zuidelijke deel (zeg maar 1/3 van the UK) Heeft iemand leuke tips m.b.t. mooie veldjes, must see's enz... Bij voorbaat dank !
  5. laser

    Vliegen in Florida

    Beste piloten, volgend jaar ga ik naar Florida om daar wat uurtjes te maken. Heeft iemand nog leuke tips m.b.t. mooie velden aldaar ? Thanks !! Groet, Laser
  6. laser

    Waar uurtjes maken

    Hoi, ik zit met het volgende. Heb mijn PPL, begin aan mijn theoretisch ATPL, maar moet eigenlijk nog wel wat meer uurtjes maken om het qua planning allemaal een beetje in goede banen te laten lopen. In Nederland werkt het weer niet echt mee. Heeft iemand wellicht een goede tip m.b.t. een...
Back
Top