Search results

  1. koenemans

    Totalen en Bijzonderheden 2023 ✈️🎅🎄🎇

    517.32 (hr/min) op de Boeing 737-800 (nou ja, enkele uren hiervan zijn op de -700). Daarnaast 16.00 Sim. Geen Dubai dit jaar dus de langste vlucht vanuit Tel Aviv. LLBG-EHAM 5.30 block Geen 737 ferry binnen NL in 2023 dit keer. Kortste vlucht LFPG-EHAM 1.03 block (laatste leg van het jaar) 0...
  2. koenemans

    DEFO TR/NTR Transavia - selectie 2023

    Salaristrede bij entry is bij HV afhankelijk van hoeveel uren (relevant) je meeneemt. Dat gaat bij entry tot salaristrede 8 meen ik. En dat is dus meer dan hierboven genoemd.
  3. koenemans

    Teuge - Rotterdam - Antwerpen - Oostende

    Leuk hoor! 👍🏻👍🏻👍🏻
  4. koenemans

    Totalen en bijzonderheden 2022 ✈️???

    510:39 in de linker stoel, B737 700/800 , excl. 20:00 sim. -Langste block time AMS-Dubai 6:41. (terug langer, maar in twee stretches) -Kortste block time AMS - RTM 0:20. ( 0.08 airtime met de 737! ) Geen diversions of G/A. Één keer op last van ATC op 1000’ de nadering afgebroken en een soort...
  5. koenemans

    KLM Flight Academy vereisten

    Hebben een paar copiloten enkele jaren geleden wel gedaan.
  6. koenemans

    KLM Flight Academy vereisten

    Transavia interne vliegopleiding is ook weer open voor aanname, met baangarantie: https://werkenbijtransavia.com/o/opleiding-tot-piloot En een van de aanmeld-/aanname eisen is…..: minimaal een havodiploma met wiskunde en Engels in het pakket. Of je hebt een 4-jarige hbo-opleiding afgerond. Nog...
  7. koenemans

    Totalen en Bijzonderheden 2021

    Tot in juni stil gestaan wegens COVID gevolgen bij het vliegerscorps. Daarna 265.00 hr PIC Boeing 737 NG, en daarnaast nog wat simulator-sessies. Langste vlucht AMS-DXB 6.54 block Kortste vlucht. RTM-AMS 0.20 block (0.08 airtime ! ) Alle goeds gewenst voor 2022 !
  8. koenemans

    Travelomania en andere buitenlandse ticketsites

    Beste allemaal, Heeft iemand nog een goeie site in de aanbieding waarmee ik goedkoop vliegtickets kan boeken? En dan heb ik alle sites via startpagina.nl al gehad. Vraag 2: Via crewstart en de Amerikaanse site Travelomania kan ik een ticket van Amsterdam naar Beijing boeken. Is dit toegestaan...
  9. koenemans

    Jet2

    Dag allemaal, Parc heeft me gevraagd of ik interesse heb voor 6 maanden detachering bij Jet2. Base is Leeds of Manchester. Kan iemand me wat vertellen over schema's/vrije dagen-verdeling per maand bij Channel Express/ Jet2? En nightstops natuurlijk... Alvast dank!
Back
Top