Search results

  1. L

    OML limitatie op medical

    collegas, Iemand bekend met OML aantekening op medicals? De kans is groot dat ik tijdelijk/blijvend die aantekening krijg (of mijn medical helemaal verlies..) Hoe wordt dit bij jullie gehandhaafd, mag tijdens de vlucht mijn collega nog wel een plasje doen? Of moet er altijd iemand in de...
  2. L

    Eurowings CQ

    Beste allen, Is er iemand die iets kan vertellen over de CQ (Corporate Qualification) van Eurowings? Op pprune en pilotenboard helaas ook niets te vinden.
  3. L

    Overgang Friesland Bank naar Rabobank

    Aangezien ik uiteraard niet het geld heb om maar direct een advocaat of iets dergelijk in te schakelen hoop ik dat iemand mij hier kan adviseren. Ik heb mijn studielening bij de Friesland bank lopen. Nu krijg ik de afgelopen maanden veel brieven over de overgang van FB naar de Rabo. Vorige...
  4. L

    Financiele experts

    Ik ben in het verleden begonnen bij de Martinair FA, en nu al een tijdje op zoek naar een baan. In het verleden was het garantiefonds van de MVVL gekoppeld aan de ING, nu blijkt dat de ING een product heeft verkocht waar de school niet langer achter kan staan, plus dat het nog eens enorme rente...
  5. L

    Commerciele vlucht of niet?

    In december kan ik wat uurtjes maken met een vluchtje met een fotograaf. De fotos van de fotograaf komen in de krant, zou het op basis daarvan een commerciele vlucht zijn, ook al verdien ik er niks aan? MAW, als ik tegen de kostprijs mijzelf verhuur als piloot, aan die fotograaf, kan ik dat met...
  6. L

    Air France Airbus van de radar

    laatst gewijzigd: 01-06-2009 12:02 Air France Airbus, vlucht Rio - Parijs, al 4 uur van de radar Een vliegtuig van Air France met 215 passagiers aan boord is vanochtend om 08.00 uur van de radar verdwenen. Het gaat om een vlucht van Rio de Janeiro naar Parijs. Het vliegtuig had om 11.10 uur...
  7. L

    Continental crashes into house in suburban Buffalo

    Nu net op CNN, een Q400 met 48 of 49 mensen aan boord, Newark naar Buffalo. Hopelijk doen de beelden erger vermoeden dan dat het is, want ziet er slecht uit voor de pax en crew. http://edition.cnn.com/2009/US/02/13/plane.crash.new.york/index.html
  8. L

    Meteorology

    Ik ben nu een paar maanden bezig met mijn vliegopleiding, keek al vaker op dit forum maar nu vond ik het nodig mij aan te melden. Het probleem is namelijk dat ik bij mijn ATPL nogal wat moeite heb met Meteo, de rest zit er wel in maar dit vak.. Nu heb ik over iets meer dan een maand mijn examen...
Back
Top