Search results

  1. E

    PPL Theorie

    hallo, Ik ga binnenkort waarschijnlijk aan mijn theoretische opleiding PPL beginnen. Momenteel ben ik bijna 18jaar en zit in een TSO(België) richting elektriciteit ik vraag mij af of ik enige slaagkansen heb om dit brevet te behalen of zijn er hier sommige die zoiets hebben van ==>onmogelijk...
  2. E

    Pushback truck

    hallo, Ik vroeg mij af wie op de luchthaven de pushbacks doen? Zijn dit mensen die hier speciaal voor zijn opgeleid en die niets anders doen dan een hele dag "pushback"? En komen hier regelmatig vacatures voor vrij in de luchthavens, en hoe worden deze jobs dan genoemd?? MVG Ewie1
  3. E

    helikopter

    Ik vroeg mij af of je bijvoorbeeld als je deuteranomalie hebt een kleine groenafwijking niet beter helikopterpiloot wordt aangezien ik las dat je voor helikopter vaak niet IFR kan vliegen en dus alleen overdag wat voor mij als iemand die deuteranomalie heb wel goed klinkt want voor overdag...
  4. E

    diploma

    Ik volg nu de opleiding elektriciteit op technisch niveau maak ik kans op slagen in een piloten opleiding of ben ik te laag geschoold als ik dit diploma haal? Eerlijk antwoord graag. MVG
Back
Top