Search results

  1. T

    Beroepspiloten account

    Weet iemand hoe ik mijn account kan upgraden tot beroeps piloot? Ik heb Diana een PM gestuurd maar geen reactie. Is zij nog steeds moderator?
  2. T

    KLU selectieve luistertest programma

    Er is nu een programma waarmee je kan oefenen voor de selectieve luistertest van de KLU. Dit is een dubbel-posting, dus zoek naar de topic in "Hoe word ik piloot" genaamd "KLU selectieve luistertest programma" Daar staat een link naar het programma. Tjeerd
  3. T

    KLU selectieve luistertest programma

    Ik heb een programma gemaakt waarmee je kunt oefenen voor de selectieve luistertest van de KLU. Wie wil het beta-testen? Als je geluids bestanden kunt maken van een betere kwaliteit, stuur me dan een mailtje. http://pilotpage.monosock.org/fileadmin/files/selective_hearing_1.4.rar source...
  4. T

    Nieuwe KLU test

    Op mijn site pilotpage.monosock.org heb ik een nieuw oog-hand-voet coördinatie programma gezet. Deze test wordt bij de KLU gebruikt. Het is niet de echte natuurlijk, dat zou illegaal zijn ;-) . Hij komt wel aardig overeen. Het is trouwens wel handig om USB pedalen met toe-brakes te hebben. Hier...
  5. T

    QDM, QDR, en Hold entry oefen programma

    Ik heb een programmatje gemaakt waarmee je het intercepten van QDM, QDR, of Inbound, Outbound (in het geval van een VOR), en hold entries kunt oefenen. Het is niet een precieze vlucht simulatie (als je dat wilt kan je beter MSFS gebruiken) maar het genereert willekeurige situaties die je moet...
  6. T

    KLU "oog-hand-voet coordinatie" programma

    Ik heb een programmatje gemaakt waarmee je de oog-hand-voet coordinatie test van de KLU kan oefenen. Ik kan het helaas niet op mijn eigen site plaatsen (home.wanadoo.nl/tjeerd.schouten) omdat mijn brakke wanadoo account niet werkt hier vanuit Phoenix, dus dan maar op onze klassen site...
Back
Top