Search results

  1. Brace 4 Impact

    Te koop: headset David Clark H10-13X

    verkocht
  2. Brace 4 Impact

    CD ROM ATPL examenvragen

    Beste Airworkers, Ik ben op zoek naar een goede CD ROM met ATPL examenvragen, liefst een beetje recent. Uiteraard ken ik de database van Bristol maar ik zoek iets dergelijks op schijf zodat ik ook vragen kan oefenen als ik off line ben. Ik heb wisselende verhalen gehoord over de CD ROM van...
  3. Brace 4 Impact

    Leuk veld in Duitsland

    Beste Airworkers, In het kader van mijn modulaire ATPL moet ik nog wat overland uurtjes volmaken. Ik vroeg mij af of iemand nog leuke, mooie en gezellige velden weet in Duitsland die ik binnenkort kan aandoen. Liefst op zo'n anderhalf a twee uur vliegen vanaf EHLE. Alvast bedankt voor uw...
  4. Brace 4 Impact

    NOTAMs METARs en TAFs

    Beste Airworkers, Onlangs kreeg ik te horen dat de meest betrouwbare site voor de NOTAMs die van Eurocontrol is. Voor die site moet je je registreren maar dan heb je ook heel overzichtelijk de meest recente en acurate NOTAMS per vliegveld en FIR. Nu vroeg ik me af, weet iemand of er ook zoiets...
  5. Brace 4 Impact

    Leeftijd 30++

    Beste Airworkers, Zaterdag 21 Juni a.s. heb ik PO1 van de KLS in Den Haag. Vlieger worden is iets wat ik altijd al gewild heb maar nooit kon in verband met mijn brilstrekte +4. Echter, zoals wellicht bekend, zijn deze eisen onlangs verruimd. Op 6 mei jl. ben ik medisch gekeurd en ik ben thans...
Back
Top