Search results

  1. HansLab

    FLTPLN in het buitenland

    eerste behoorlijke buitenlandvlucht in voorbereiding: AERO24. Geholpen door EasyVFR en dergelijke is het maken van een vluchtplan een eitje - voor de heen- e terugreis. Maar wat als ik in het buitenland een gewijzigd FLTPLN wil maken? Wie bel ik in Duitsland: ARO Amsterdam?
  2. HansLab

    snurken

    Raaaazend leuke FlyIn op EBDT (Schaffen-Diest) gedaan vorig weekend: prachtweer (duh...) en boordevol vliegtuigen, oldtimers, bezoekers en vliegfun! En snurken onder de vleugel - hoe apart is dat!! Ik raad iedereen aan dat eens mee te maken: de avondzon wanneer de niet-slapers weggaan, de rust...
  3. HansLab

    SOLD: Sennheiser ANR te koop

    Te koop Sennheiser HMEC 460 ANR headset. LEMO plug én jackstekkers (middels een contra). Incl tas. Werkt al jaren probleemloos, maar de radio werkt niet samen met de set die mijn vliegmaat in ons toestel heeft, dus ik heb nu zijns gelijke gekocht. Voor EUR 350,00 is-ie voor jou. Nieuwprijs...
  4. HansLab

    hoor eens

    Zoals zoveel mannelijke piloten op leeftijd (bj 1961) heb ik mijn leven vergemakkelijkt met hoortoestellen: een zegen (ook en vooral voor mijn omgeving). Vliegen met een headset op geeft echter een luide en constante PIEEEEEEP. Hetzelfde effect krijg je als je je hand voor je oor houdt. Maar dan...
  5. HansLab

    GA in Portugal

    Mijn zoon verhuist naar Vila de Bisbo in Portugal (bij Sarges in de buurt). Weet iemand of daar een vliegclub in de buurt zit? Ik weet dat er een ministripje in de buurt van Lagos (algarve) zit: zoiets hoop ik ook daar tegen te komen. Tx in advance
  6. HansLab

    ANR + bril

    Gents, Ik ben in de markt voor een ANR headset, maar lees allerhande narigheid over combi met brilpoten.... Wat is uw ervaring? Alle info meer dan welkom: het blijkt erg lastig wat typen te lenen/huren bij potentiele leveranciers.......:snore:
  7. HansLab

    Participatie Experimental KitFox Classic IV

    Ik ben een KitFox Classic aan het bouwen: zie mijn blog http://kitfoxclassiciv.blogspot.com/ Verwachtte oplevering eind 2012, voorjaar 2013. Het kan sneller, maar bouwe is zo verrekte leuk: ik doe er zo lang mogelijk over:rolleyes: Het toestel zal op Middenmeer komen te staan, al is EHLE ook...
  8. HansLab

    Sfeer Proeven OP Valkenburg

    Als je op Valkenburg (bij Leiden) wilt vliegen (meevliegen of zelf vliegen) dan kan dat: op 17 september as organiseert de Aero Club Valkenburg (www.AC-Valkenburg.nl) alweer voor de derde keer haar jaarlijkse FlyIn. Voor ieder die kan vliegen en die het nog aan het leren is een gouden...
  9. HansLab

    FlyIn EHVB 17 september

    Als je op Valkenburg (bij Leiden) wilt vliegen dan kan dat: op 17 september as organiseert de Aero Club Valkenburg (www.AC-Valkenburg.nl) alweer voor de derde keer haar jaarlijkse FlyIn. Voor ieder die kan vliegen en die het nog aan het leren is een gouden gelegenheid de enorme Marine Luchtvaart...
  10. HansLab

    FlyIn EHVB 17 september

    Net als elk jaar wordt er op Valkenburg (EHVB) een FlyIn georganiseerd. Op 17 september ben je welkom, met of zonder toestel. Omdat Valkenburg een CTR is moet je wel even aanmelden: klik hier: http://www.ac-valkenburg.nl/phpnuke/modules.php?name=News Het aantal door IVW toegestande slots is...
  11. HansLab

    Fly-In 18 september 2010 op EHVB

    Aero Club Valkenburg FLY-IN EHVB 18 september 2010 Alweer voor de tweede keer organiseert de ACV een Fly-In op EHVB. Het doel van deze dag is om jou als collega vlieger, kennis te laten maken met onze vliegclub, en je enthousiast te maken voor de uitgebreide mogelijkheden van vliegveld...
  12. HansLab

    RPL abroad

    Hi, Er is nogal wat vraag omtrent het wel-of-niet kunnen vliegen binnen Europa met een RPL. Sommige landen schijnen het te accepteren, andere niet - maar accepteren ze dan ook vliegen met een in Nederland geregistreerd toestel? Benieuwd waar jullie ervaring ligt?
  13. HansLab

    Bouw- en VliegMaat Gezocht

    Beste vliegvrienden, Ik zal deze zomer hopelijk mijn RPL behalen, en heb vervolgens behoorlijk vergevorderde plannen voor de bouw in 2009 van een experimental: Jabiru J170 MTOW 600 kg of Jabiru UL450 MTOW 450kg. Het zijn beiden tweezitters. Beiden zijn van origine Australische assemblage kits...
Back
Top