Search results

  1. U

    Slijtage vliegtuigbanden

    Ik zit al een tijdje met de volgende vraag: Waarom worden vliegtuigbanden niet al in beweging gebracht voordat ze de grond raken. Dit zou de slijtage behoorlijk verminderen en het lijkt me niet zo moeilijk omdat er bij de landing een overschot aan energie is. Iemand een goede verklaring? :)
  2. U

    Medical

    Stel je voor dat je aangenomen bent door een vliegschool, tenzij je medical niet goed gaat. Is het dan mogelijk als je bijvoorbeeld voor de medical tijdelijk word afgekeurd. ( Een reden bijvoorbeeld overgewicht, te hoog cholesterol, blessure, operatie die je nog moet ondergaan) Is het dan...
  3. U

    Afval percentage's

    Ik zit erover te denken om me aan te melden voor de KLS. Ik ben vooral benieuwd naar de afval percentage's per selectie ronde. Ik snap dat het schattingen zijn, en dat het geen exacte cijfers kunnen zijn, maar een indicatie is er altijd. Weet iemand deze te noemen? Alvast Bedankt!!
  4. U

    De "beste" keuze?

    Beste lezers, Ik zit met een stel vragen, waar ik,na lang denken nog geen antwoord op heb kunnen vinden. Ik ben op dit moment 21 jaar oud en wil erg graag piloot worden(verrassend:D). Nu zit ik echter met een probleem, en dat is dat ik afgewezen ben bij de EPST. Nu weet ik dat dat geen...
Back
Top