Search results

  1. Willem Fly

    Longhaul/ Shorthaul

    Hallo Mede Airworkers, Even een vraag tussendoor: Als je klaar bent met de opleiding is het dan mogelijk om (mits aangenomen bij airliner) om direct longhaul vluchten te gaan doen? of moet je daarvoor eerst je een periode bewijzen met vluchten binnen de EU? en stap je na een aantal jaren pas...
  2. Willem Fly

    Pilotenopleiding en terugbetalen IB schuld

    Hallo airworkers, Zelf heb ik een hbo afgerond en binnekort begin ik aan de opleiding tot verkeersvlieger. Ik heb op mijn vorige opleiding een schuld opgebouwd en ik vraag me af of er mensen zijn die ervaring hebben met het afbetalen hiervan? je kunt uitstel krijgen van betaling maar dit kan...
  3. Willem Fly

    Het beste moment om af te studeren?

    Wat is volgens de meer en minder ervaren piloten op airwork het beste moment om af te studeren? zodat de doorstroom naar een baan het snelste gaat, natuurlijk.. bijvoorbeeld voor de zomerdrukte? zoals het nu uitziet ben ik rondom augustus (2010) klaar dan lijkt het mij qua aannames minder omdat...
  4. Willem Fly

    Documentatie samenstellen nieuwe carrier

    Hallo Airworkers. Omdat ik alvast een beetje ervaring wil op doen in de luchtvaartsector ben ik daar gaan solliciteren naar een bijbaan. volgende week heb ik gesprek en men heeft mij gevraagd de documentatie samen te stellen van een nieuwe carrier. heeft iemand idee wat dit precies inhoudt...
  5. Willem Fly

    NLS Klas AI0903

    Hallo Airworkers, ben aangenomen bij de NLS en ik sta gepland voor de klas AI0903. Wie O Wie begint er dan nog??? Groeten Willem Fly
  6. Willem Fly

    Alternatief voor het Boswell Instituut????

    Hallo Airworkers, Ik ben deze week aangenomen voor de NLS. Zoals zovelen moet ik nog even een Natuurkunde certificaat halen. Het probleem zit hem in "even". Zover ik weet is het boswell instituut de enige snelle oplossing. (5 weken) . De periode dat er nog plaats is ben ik zelf bezig mijn...
  7. Willem Fly

    Quotes van vliegscholen

    Hallo Airworkers, Zelf val ik voorlopig nog even onder kopje "aspirant" piloot en ben ik het afgelopen jaar alle vliegscholen in NL en een enkele daarbuiten afgegaan om tot een verantwoorde keuze te komen. op de opleidingen worden nogal wat vreemde dingen verteld. Hier zou ik het leuk vinden...
Back
Top