Search results

  1. P

    'Piloten opgeleid tot werkloosheid'

    'Piloten opgeleid tot werkloosheid' SCHIPHOL - Pilotenvakbond VNV wil paal en perk stellen aan de ongebreidelde opleiding van jonge verkeersvliegers. De vele vliegscholen in ons land geven volgens voorzitter Evert van Zwol van de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers "een verkeerde...
  2. P

    Selectie Cityjet

    Hallo! Heb zojuist een email ontvangen waarin ik ben uitgenodigd voor de eerste selectieronde bij Cityjet voor de positie van First Officer op de F50 :grijns:! De eerste selectie bestaat uit een Differential Aptitude Test. Ik heb al op het forum gezocht en onder andere ook bij de kennisbank...
  3. P

    BA CityFlyer Recruitment

    Nieuwe vacature bij BA CityFlyer. https://www.bacityflyerjobs.com/templates/BACity/jobslist.aspx?raparam=6B4C5648425533566E7059514A4C3762414B4B624A6767734341644D584F726B "Please note: we will only accept applications from candidates who currently have the right to live and work in the UK. It...
  4. P

    Vliegmedische keuring

    Hallo allemaal:), Afgelopen week heb ik mijn grading gehaald bij MVVL. (Ja, mensen die mij toen daar gezien hebben, ik heb t gehaald:p:) Ik wacht nu op een telefoontje voor de COVA en moet daarna nog medische keuring doen. Wordt er in enige vorm gekeken naar conditie? Zijn er bepaalde dingen...
  5. P

    Simulator-Grading (MVVL)

    Hallo airworkers!!! Ik heb volgende week Simulator-Grading bij Martinair Vliegschool en er zijn me een aantal dingen nog niet 100% duidelijk van wat ik in het 'boekje' lees. Ik denk het antwoord wel te weten op de vragen die ik jullie stel maar ik wil toch nog even jullie mening/expertise...
Back
Top