Search results

  1. gerpols

    Hawker Hurricane Pilot watch.

    Nieuw in doos: 200 Euro incl verzendkosten. Pilot Watch van AVI-8 Type: Hawker Hurricane Classic Chronograph Glas lijkt wazig op de foto, maar dat komt door een dun laagje plastic op het glas, wat verwijderd kan worden. Het betreft een nieuw, nooit uit de verpakking geweest, piloten horloge...
  2. gerpols

    Jeppesen flightbag

    Te koop, een gebruikte maar nog nette Jeppesen flightbag. 20 Euro. Af te halen op EHTX. Groet, Ger 0610134604
  3. gerpols

    Flight Bag

    Te koop: nieuwe tas, nooit gebruikt, komt rechtstreeks van de Pilotshop EHLE. Prijs: 70 Euro Groet Ger gerpols@hotmail.com
  4. gerpols

    AVI-8 Hawker Hurricane Pilot Watch

    Te koop: nieuw in doos AVI-8 Hawker Hurricane pilot watch. Glas lijkt wazig, maar dat komt door nog nieuw plastic beschermlaag op het glas ! Nieuwprijs op de website 235 USD excl verzendkosten. https://www.avi-8.com/collections/hawker-hurricane Dit mooie horloge mag weg voor 200 Euro, excl...
  5. gerpols

    Medische keuring

    Vorige maand mijn Class one medical gedaan in Lelystad. Het schijnt nu zo te zijn wanneer je ouder bent dan 65, je ook nog eens naar een cardioloog moet voor een nader hart onderzoek, kosten 120 euro.....!! Schijnt nieuwe EASA regelgeving te zijn !! Prettige dag verder..!!!!! Ik heb deze keer de...
  6. gerpols

    Vliegmedische keuring

    Vorige maand mijn Class one medical gedaan in Lelystad. Het schijnt nu zo te zijn wanneer je ouder bent dan 65, je ook nog eens naar een cardioloog moet voor een nader hart onderzoek, kosten 120 euro.....!! Schijnt nieuwe EASA regelgeving te zijn !! Prettige dag verder..!!!!! Ik heb deze keer de...
  7. gerpols

    BOSE X TE KOOP

    Nog mooie BOSE X te koop aangeboden. Is gebruikt natuurlijk, maar ziet er nog heel mooi uit, altijd zuinig op geweest. Incl originele BOSE tas. Vraagprijs 350 euro. gerpols@hotmail.com Mbl:0610134604
  8. gerpols

    Jeppesen Flight Computer

    Jeppese student pilot flight computer. Nieuw 10 Euro Groet Ger Mbl:0610134604 Mail:gerpols@hotmail.com EASA CPL FI IRI CRI FAA ATP CFII MEI
  9. gerpols

    Air Pilot`s Manual

    Pooley`s Air Pilot`s Manual Deel 1 t.m 7 compleet. Deel 2,3,4,6,7 los te koop voor 10 euro per stuk, excl verzendkosten. Gehele serie 50 euro, excl verzendkosten. Groet Ger Mbl:0610134604 Mail:gerpols@hotmail.com EASA CPL FI IRI CRI FAA ATP CFII MEI
  10. gerpols

    Jeppesen Airway Manual, Student Pilot route manual

    Nieuw, nooit gebruikt, geheel compleet dus ! 30 Euro, excl verzendkosten! Groet ! Ger Mbl:0610134604 EASA CPL FI IRI CRI FAA ATP CFII MEI gerpols@hotmail.com
  11. gerpols

    MEP/IR verlengen !

    Ladies, Gents Ik moet voor het einde van dit jaar wederom mijn MEP/IR verlengen. Mag het deze keer op een simulator doen. Weet iemand, waar in Nederland (of een goede suggestie in het buitenland ) een simulator staat, waar ik deze check kan afleggen ? Tevens wil ik dan ook mijn PBN endorsement...
  12. gerpols

    PBN endorsement

    Ladies, Gents Voor 31 Augustus 2020 moest een ieder met een IR aantekening op zijn brevet, ook een PBN endorsement op zijn brevet hebben. Weet iemand of deze regeling nu ook 4 maanden is uitgesteld tot 31 december 2020 ? Thanks ! Groet. Ger
  13. gerpols

    Jeppesen flight computer

    Te koop: een in nieuwstaat verkerende, Jeppesen flight computer, incl handleiding. Prijs: 10 euro excl verzendkosten. Groet Ger gerpols@hotmail.com
  14. gerpols

    Te koop gevraagd !

    Te koop gevraagd.
  15. gerpols

    BE 76 OP EHKD

    Ladies, Gents Gisteren bij holdingpoint D1 voor de RW 21 op EHKD, zag ik (ik meen ) een Twin BE 76 Dutchess een approach voor de ILS 21 afbreken. Deze kist was N registered. Enig idee iemand van wie deze kist de eigenaar cq operator is ? De instructeur sprak Nederlands. Thanks ! Ger:biertje:
  16. gerpols

    IFR EHKD

    IFR Approaches EHKD Ladies, Gents, Iemand die Instrument approaches wil trainen op Den Helder ? Ik woon op Texel, je moet wel zelf je kist meennemen. Regards, Ger FAA ATP, CFII, MEI EASA CPL,FI, IRI,CRI Mbl: 0610134604 gerpols@hotmail.com
  17. gerpols

    IFR Approaches EHKD

    Ladies, Gents, Iemand die Instrument approaches wil trainen op Den Helder ? Ik woon op Texel, je moet wel zelf je kist meennemen. Regards, Ger FAA ATP, CFII, MEI EASA CPL,FI, IRI,CRI Mbl: 0610134604 gerpols@hotmail.com
  18. gerpols

    FI zoekt werk.

    Ladies / Gents, Na weer een avontuur in het buitenland, nu weer terug op mijn mooie eiland Texel. Weet iemand of er wat parttime werk is in Nederland als vlieginstrukteur ? Zoekt jullie aeroclub nog een FI ? Iemand een copiloot nodig ? Sta voor alles open. De KLS heeft mij afgewezen vorige...
  19. gerpols

    Flight instructors Manual

    Te koop gevraagd / Wanting to buy ! FLIGHT INSTRUCTORS MANUAL van R.D. Campbell. ISBN: 1-898567-05-O Gebruikt / used no problem. Thanks, Ger
  20. gerpols

    Nieuwe VFR kaart Portugal te koop

    VFR kaart Portugal te koop. Uitgegeven door NAV Portugal ISBN 978-989-20-5966-2 20 EURO EXCL VERZENDKOSTEN Kaart is nieuw. 0610134604 Ger
Back
Top