Search results

  1. P

    Realistische kans?

    Beste allemaal, Blijkbaar is kiezen moeilijk. Na op mijn 18 niet te kiezen voor een pilotenopleiding (waar ik soms wel spijt van heb), werk ik in een groot MRO luchtvaartbedrijf waar ik degelijk verdien. Ik heb geen kosten van een auto (neem de trein en fiets overal naartoe), en woon thuis...
  2. P

    Modulair vs integrated

    Beste allemaal, Ik ben al lang een 'meelezer' op dit forum en heb zelf ook al enkele topics aangemaakt over het vliegen. Nu sta ik weer bijna een diploma verder dan mijn laatste topic dus besloot ik er nog maar een topic aan te wijden. Ik studeer normaal dit jaar af in januari als industrieel...
  3. P

    +40 A380 voor Emirates?

    link Waar gaan ze die allemaal naar toe sturen? Niet te geloven:eek:
  4. P

    EBZR fly in

    Ik post even deze fly in in België, 17-18-19 augustus van dit jaar, zijn er mensen die gaan? Ik ben zeker van plan om met enkele vrienden te gaan, wellicht de 18e augustus. Op het programma: Super Constellation van Breitling, een F4 corsair, p51 enzovoort. Niet heel groot, maar wel een leuke...
  5. P

    Video: regional airline pilot

    Een vrij schokkende video die ik tegenkwam op youtube over de regional pilots in de VS. Aan de airworkers uit de VS, dit is toch de onderste laag die we hier zien? Ik kan mij moeilijk voorstellen dat iemand langer dan een aantal jaar in zo een 'crash pad' leeft. Wat is er nu effectief verandert...
  6. P

    TMG opleiding in België?

    Heeft er iemand weet van een school waar je een TMG zou kunnen halen in België? Ik zit namelijk te kijken om een stapje verder te gaan dan zweefvliegen en zou motorvliegen (tmg dan) wel willen doen! Als ik op het forum zoek vind ik niet echt iets in België.
  7. P

    Banen op de tocht bij Brussels Airlines?