Search results

  1. partytrucker

    BA kist in problemen???

    Hoor net dat een kist een noodlanding heeft gemaakt vandaag op SPL. Betreffende kist bleek een complete motor te missen..... Iemand wat gehoord of gezien??? Gr P
  2. partytrucker

    te veel water

    Hallo mensen Nu deze week best wel veel water uit de lucht is gekomen,zou ik toch wel eens willen weten wat een grote kist daarvan nou voelt en hoe men hier op reageerd. Zijn de banden dusdanig geprofileerd dat ze echt zo veel water afvoeren of is het gewoon roeien met de vleugels die je heb...
  3. partytrucker

    Vlucht naar Chania

    Yo Vliegende vrienden Ik heb het genoegen om eens een vluchie te maken met jullie maatschappij. Is er iemand hier die toevallig al weet of hij/zij die vlucht uitvoert op Vrijdag 28-5 om 0330LT vluchtnr is HV 531 Schrok erg van de vertrektijd dacht dat de eerste kisten pas om 0430LT de lucht in...
  4. partytrucker

    Een tugdriver die met pensioen ging

    Hallo Trans vliegers. Ik ben op zoek naar de crew die werd terug geduwd door een collega van mij. Het zou leuk zijn om ook deze foto,s en/of filmpjes bij elkaar te krijgen om die weer aan hem te overhandigen. Ik weet niet het vlucht nummer meer maar dat kan ik wel achterhalen. Het was een...
  5. partytrucker

    Naar Nepal

    Hello there Ik zag dit stukje op luchtvaartnieuws http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=31072 gaat dit in 1 ruk heen met dezelfde crew of komt er een crew wissel bij de tankstop. Neem aan dat 11u in een 737 toch wel behoorlijk zwaar zal zijn Gr P P.s ik vind het wel een mooie gewaagde...
  6. partytrucker

    Wie is de oorzaak van deze crash??de hond of de piloot

    Hier een filmpje voor de kijkertjes thuis/onderweg.... http://www.dumpert.nl/mediabase/540661/9570697f/hond_wordt_aangereden.html Graag jullie mening wat jullie zouden doen in dit geval.volgens mij was het geen HIT met de hond??? Gr P
  7. partytrucker

    Flapjes setting op een 737-400

    Hallo mensen Ik ben gister terug gekomen van me vakantie en zat lekker bij het raampje naast de vleugel. Op het moment dat de flaps uitgeschoven worden heb ik eens meegeteld om te kijken op wat voor setting Mr de piloot in petto had. Dit was toch echt F15(of ze hebben een standje overgeslagen)...
  8. partytrucker

    757

    He mensen Ik zag volgens mij een 757 de lucht in gaan op AMS in de kleuren van Arke. Is dit een lease,blijf of vervang vliegtuig?? Iemand??
  9. partytrucker

    Groot alarm op Eindhoven

    EINDHOVEN - Op Eindhoven Airport is woensdagmiddag een Boeing 737 van Transavia veilig geland nadat aanvankelijk groot alarm was geslagen. Het vliegtuig met 131 inzittenden dreigde om kwart over vier in problemen te komen. Politie, ambulancediensten, de brandweer van de luchthaven en de...
  10. partytrucker

    Geen lekker vers bakkie meer van de baas

    Lees net dat het eten en koffie voor bemannning van easyjet gereduceerd word naar 1 per trip maar gelukkig krijgen de mannen en vrouwen van de oranje vloot wel een bekertje vers warm water....... Zijn er mensen die over onzinnige kostenbesparing willen praten?? Voor alle NL Bemanning suc6 met...
  11. partytrucker

    MD-11

    Heren kan ik ergens een performence tabel krijgen ivm berekingen van de v1 v2 vr.. Dit is puur voor indicatie voor de flightsimulator
  12. partytrucker

    Beveiliging schiphol

    De beveiligging van schiphol is de laatste tyd toch weer mooi in het nieuws geweest. Je zou nu denken dat schiphol alles op alles zet om het waterdicht te krijgen...... Nou zag ik toch echt gister een buitenlandse meneer met sportbroek over het platform rennen.plus 1 hele man KMAR en nog een 4...
  13. partytrucker

    triple 7

    Geachte heren Ik ben op zoek naar een aantal tech.vraagjes voor een ontwerper/verbouwer van een software programma van een triple 7. hij is nieuwschierig hoeveel graden het vliegtuig op app. met ze neusje de lucht in kijkt. Dit is namelijk een groot probleem voor onze virtuele naboots...
  14. partytrucker

    767 weer kaduuk

    Heren Het was gister weer zover er is weer een arke vogel uit de lucht..... Ik hoop dat de pech die arke steeds heeft toch echt eens wegblijft. Denk je een vervangend vliegtuig te huren is die ook kaduuk. Heel vervelend voor passagiers en bemanning. Hoop dat het na het weekend allemaal weer...
  15. partytrucker

    Staken??

    Nou lees ik net op www.telegraaf.nl dat de piloten van trans willen gaan staken. Wat in de inhoud van dat artikel staat klopt wel aardig.hoor daar veel mensen over zeuren en klagen. Ben dan wel geen piloot maar ik kan het vele uren maken helemaal begrijpen dat het niet leuk is.meen laats ook...
  16. partytrucker

    PH-BDI

    Weet iemand wat er met dit toestel gebeurt?Ik heb hem namelijk in het wit zien aankomen en is daarna het hok in gegaan.Gaat deze kist er uit of word hij opgeknapt?
  17. partytrucker

    top speed van een triple 7 200 er

    hallo mensen zijn hier wat mensen die mij kunnen vertellen wat een max ground speed kan zijn van een triple 7.... Ik ben namelijk met sa naar SIN gevlogen en wij hebben snelheden gehaald van tegen de 1100 km we hadden volgens de gegevens van het in flight systeem een rug wind van 125 km/h tot...
Back
Top