Search results

  1. zonnair

    Internationale L.o.L verzekering

    Hopelijk kan iemand me helpen. Ik ben op zoek naar een intenationale Loss of License verzekeraar. Ik woon in het Midden Oosten. Om deze reden kan/wil het Nederlandse Luchtvaartpool - NLP (en dus vrijwel alle LOL verzekeraars in NL) mij niet verzekeren. Ook heb ik de Britse Hiscox geprobeerd...
  2. zonnair

    TR overzetten,

    Hallo daar, Iemand ervaring met het overzetten van zijn/haar TR van een niet JAA license naar een JAA license? Ben bezig met mijn 330TR en wil deze uiteraard ook op mijn NL license zetten. Alvast bedankt.
  3. zonnair

    All about the A320

    Hola, Ik ben bezig met de TR van de A320. Iets wat af en toe vragen vergt. Voor iedereen die er intresse in heeft kan hier vragen stellen en/of beantwoorden. (Kon niet zo snel al zo'n thread vinden, dus vandaar dat ik hem hier dan ook begin) Heb meteen al een beginnetje. MTOW: - Volgens mijn...
  4. zonnair

    Air Arabia

    Hallo, Heeft er iemand informatie over Air Arabia? Alles is welkom. Informatie over de maatschappij zelf, over de selecties, over wonen in UAE. Hopelijk kunnen jullie mij er mee helpen. Met vriendelijke groeten Zonn Air
Back
Top