Search results

  1. Kaasman

    AgustaWestland met Versace interieur

    Dit nieuws wilde ik jullie niet onthouden (Let op de flauwe titel): Ik vind het niet lelijk, en wel mooi. De Cockpit ziet er strak uit met die stoelen, hopen voor de piloten dat ze ook nog lekker zitten. En ontzag voor de titel ''Doe maar decadent'' ............ geniaal.
  2. Kaasman

    Fokkers

    Gezien ik offtopic in een andere post deze vraag niet beantwoord kreeg, alhier mijn vraag dus nog een keer. Wat vinden vliegers en dan specifiek de vliegers van de Fokkers zelf zo prachtig of juist niet zo mooi aan deze toestellen. Ook gezien de Fokker 100 bij de KLM vervangen gaat worden...
  3. Kaasman

    Wordt beenlengte KLS afgeschaft?

    Beste allemaal, Mijn naam is Joost en zit in 5 atheneum. Ik wil dolgraag piloot worden en ga dan ook mijn opperste best doen om mijn doel te berijken. Ik lees veel hier op het forum en ben al veel wijzer geworden, dank hiervoor. Met dit onderwerp hoop ik de nodige mensen te helpen in hun keuze...
  4. Kaasman

    Vliegen bij Aero Club Valkenburg

    Hallo allemaal, dit is het eerste bericht dat ik hier post. Ik snuffel hier al een paar maanden rond er komt een hele hoop intressante en grappige informatie langs, erg goed bezig, mijn complimenten. Ikzelf wil later piloot worden ik weet nog niet precies welke richting het opgaat maar denk dat...
Back
Top