Search results

  1. United

    PPL verlopen...

    Beste hobby vliegers, Na een aantal jaren met veel plezier te hebben gevlogen, kwam daar anderhalf jaar geleden door priveomstandigheden helaas een einde aan. Gelukkig van tijdelijke aard maar intussen zijn wel mijn brevet en medical verlopen. Nu het weer mogelijk is, ben ik voornemens om het...
  2. United

    Klaar voor PPL Praktijk examen?

    Beste lieden, Ik hoop binnenkort mijn PPL praktijk examen te doen en daarmee deze opleiding af te ronden. In de veronderstelling dat ik alle theorie al binnen had was zelfs mijn examen al gepland. Nu kwam ik er alleen achter (sloddervos dat ik ben) dat ik een vak op 1 vraag na niet heb gehaald...
  3. United

    Leuke velden in België?

    Binnenkort ben ik (eindelijk) toe aan mijn PPL praktijk examen. Met +/- 45 vlieguren ben ik er volgens mijn instructeur klaar voor. Tenminste, op nog 1 buitenlandvluchtje na dan... Ik heb dus snel wat uurtjes gereserveerd in één van de weekenden van oktober en mij voorgenomen om een trip naar...
  4. United

    Vliegen in Afrika

    Beste mensen, In december '08 ga ik met een aantal dierbaren op vakantie naar Namibie en het westen van Z-Afrika. Twee van hen zijn mijn ouders die dan vlak na elkaar 50 zijn geworden. Nu zaten mijn neef en ik met de gedachten te spelen om hen een rondvlucht aan te bieden over het prachtige...
  5. United

    Uren maken in Florida (PPL)

    Hi there, Ik heb een vraag aan jullie m.b.t. het maken van vlieguren voor het PPL-brevet in Amerika. Zal even kort de situatie uitleggen. Ik ben 20 en op dit moment bezig met het behalen van mijn PPL (ruim 20 uur heb ik nu). Nu zat ik met de gedachten te spelen om aan het einde van het jaar...
Back
Top