Search results

  1. J

    Vraagje omtrent aanmeldingsformulieren

    Hallo allemaal, Het is alweer een hele tijd dat ik hier gepost heb, maar gelukkig volg ik het forum nog bijna elke dag. Na lang na te hebben gedacht en voorzichtig mijn keuzes te hebben overgewogen heb ik besloten om me aan te melden voor de selectie van de KLS. Ik zit alleen met een vraagje...
  2. J

    Boeken voor PO1

    Hallo, Ik wil binnenkort selectie doen bij de KLS echter wou ik me alvast gaan voorbereiden op PO1. Uit een oud topic over PO1 heb ik een (waarschijnlijk) goed boek gevonden, echter overal waar ik het wil kopen is het boek in herdruk(Verbeter uw IQ - Harald Havas). Ik zoek dus een ander boek...
  3. J

    Ziek tijdens praktisch gedeelte.

    Hoi, Ik zit al redelijk lang met een vraag te worstelen: Wat gebeurt er nou als je tijdens je praktisch gedeelte bij bijvoorbeeld KLS(Arizona) of NLS, verkouden word(Waardoor je niet kan vliegen). Haak je dan van de opleiding af of heb je nog genoeg tijd om het in te halen?
  4. J

    Nieuwe Profielen

    Hoi, Omdat ik ben blijven zitten dit jaar in 3Havo moet ik weer een profielkeuze maken. Vanaf dit jaar echter zijn er nieuwe profielen , dit houdt o.a in dat je geen wiskunde b1,2, geen natuurkunde 1,2 meer hebt maar dat je gewoon Wiskunde B/Natuurkunde hebt. Ook heb je véél meer Wiskunde ...
Back
Top