Search results

  1. F

    Nog een 737 Vraagje

    Inmiddels ben ik het fuel system aan het bekijken en loop tegen het volgende aan: Als het fuel level in main tank 1 is gehalveerd en de forward pump van deze tank draait, gaat automatisch de scavange pump lopen. Deze pump transferred fuel van de center tank naar main tank 1. Vervolgens blijft...
  2. F

    73NG vraagje

    Hoi allemaal! Een vraagje aan de 737NG vliegers. Op dit moment zit ik me alvast te verdiepen in een 737NG CBT. Naast het feit dat het me nu pas duidelijk wordt wat voor oude techniek de NG eigenlijk nog gebruikt, stuit ik op een vraag bij de werking van het Air Cond systeem. En dan vooral de...
  3. F

    Van UK ---> NL

    Beste collega's! Sinds een aantal maanden werk ik in Engeland, op een bij de opleiding gehaalde UK CAA CPL en CAA medical certificate. Nu heb ik een baan aangeboden gekregen bij een Nederlandse maatschappij in NL, dus vanaf februari zit ik weer lekker in het koude kikkerlandje! Mijn vraag nu...
  4. F

    TuiFly/Hapag Lloyd

    Beste mensen! Binnenkort mag ik op gesprek komen voor de eerste ronde van TuiFly (voormalig Hapag Lloyd en Hapag Lloyd Express). Zijn er mensen op dit forum die hier vliegen en/of wat kunnen vertellen over de selectieprocedure. Heb begrepen dat de eerste ronde een soort van kennismakingsgesprek...
Back
Top