Search results

  1. C

    Santa Claus his checkride

    Santa Claus, like all pilots, gets regular visits from the Federal Aviation Administration,and the FAA examiner arrived last week for the pre-Christmas flight check. In preparation, Santa had the elves wash the sled and bathe all the reindeer. Santa got his logbook out and made sure all his...
  2. C

    IPBen MIA

    Heren, goedemiddag. Iemand hier informatie hoe vol de vluchten naar MIA zijn op het moment? Ik wilde gaan ipben op 24april en 1mei. Welk hotel zitten jullie daar? En kan je daar als 'groene' een airline discount krijgen? bvd, Commander
  3. C

    Airforce One op SPL??

    Heren, Ik was gisteren aan het taxieen op spl rond 13.15LT, en toen hoorde ik op de grond freq Airforce One inchecken. Heel beschamend klonk het: 'We landed at the wrong airfield, we should be at London' Kom ik thuis, lees ik op teletekst dat Obama in Londen is geariveerd met vertraging...
  4. C

    Herfinanciering

    Heren, Ik ben op een punt gekomen dat ik na het afronden van mijn opleiding en het vinden van een baan een afbouwregeling moet gaan regelen. Ik heb vele topics doorgespit, toch start ik een nieuwe, voor de meest actuele informatie. Van de ABN heb ik eigenlijk mijn buik vol, en ik ga eens kijken...
Back
Top