Search results

  1. Vincent

    Cursus VFR RT & LPE

    Wellicht ook te laat, maar ik heb ook bij atc-comm.com mijn RT gehaald en kan het alleen maar aanbevelen.
  2. Vincent

    Gasten

    Er zitten enkele beperkingen op het forum om dit te stoppen. Helaas komt er geregeld nog iets tussendoor, en dan is het vaak niet 1 maar een 100tal. Ik heb zojuist weer een hele berg aan accounts gebanned.
  3. Vincent

    Wat is de “beste” volgorde om de PPL theorie/examens te doorlopen ? (En waarom)

    Ik ben zelf gestart met de meest theoretische vakken. Voor mij was dat airlaw en meteo. Met technischere en praktische (nav) ging mij makkelijker af en dus dat later opgepakt. Effectief dus ook korter met die stof bezig geweest want alles wat ik voor een vak had gedaan bleef ik herhalen. (Dit...
  4. Vincent

    CAE Oxford ATPL set, EASA first edition 2018

    Mocht iemand nog belang hebben bij de complete set: https://link.marktplaats.nl/m2033955721 En verkocht!
  5. Vincent

    Airfair Teuge

    Tof verslag Berggeit! Misschien de volgende keer toch even een bezoekje wagen.
  6. Vincent

    Lessen (verslag)

    Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd! Leuk om te lezen hoe je examen ervaring was.
  7. Vincent

    ...spam op het Airwork-forum....

    Klopt, het soms een gevecht met spammers helaas. Bedankt voor het melden in ieder geval.
  8. Vincent

    Studiekosten aftrekbaar na 2021

    Niet dat mij bekend is, helaas!
  9. Vincent

    Totalen en Bijzonderheden 2021

    Allemaal de beste wensen! Voor mij was het een niet heel best vliegjaar. Totaal maar 12 uur en 50 minuten gevlogen. Corona, maar ook een nieuw bedrijf hebben niet geholpen. Gelukkig was het wel voldoende om mijn brevet te verlengen. Op de valreep ben ik wel uitgecheckt op een DA40, dat vliegt...
  10. Vincent

    ForeFlight?

    Klopt, die is voor VFR ontwikkeld.
  11. Vincent

    Bezoek aan De Kooy (EHKD) én Rotterdam (EHRD)

    Mooi opgenomen!
  12. Vincent

    Bezoek Salzburg (LOWS)

    Gaaf! Jammer van de foto's. Hoe groot zijn ze dat het niet lukt om te uploaden?
  13. Vincent

    Diamond DA20 Katana op EHLE (Lelystad) te koop

    Aangezien ik overstap op de DA40, hierbij mijn DA20 participatie te koop. Perfecte kist om je opleiding mee te starten of gewoon goedkoop te vliegen. De participatie is bij de stichting diamond flyers en je kan vervolgens lessen bij Nimbus Air. https://www.nimbusair.nl/index.php/vloot-katana-flyers
  14. Vincent

    PPL Ground School theorie lessen - MIT OpenCourseWare

    Ik kwam het zojuist tegen op youtube en het ziet er uit als een zeer leerzame (gratis) course voor aspirant piloten. Alle topics van PPL theorie worden doorgenomen. https://ocw.mit.edu/courses/aeronautics-and-astronautics/16-687-private-pilot-ground-school-january-iap-2019/...
  15. Vincent

    Airwork, a new course

    Bedankt voor het rapporteren allemaal. Ik heb maatregelen genomen maar soms lijken deze nog niet genoeg. De volgende stap zou zijn om aanmeldingen handmatig goed te keuren. Dat neem ik nog in overweging.
  16. Vincent

    Airwork, a new course

    Ik zag het, de spammers komen blijkbaar uit Rusland. Dat is in ieder geval te weren. Verder ga ik kijken of PM's pas mogelijk zijn als je enkele posts hebt gemaakt op het forum.
  17. Vincent

    Airwork, a new course

    Even een mail naar 7600 gebruikers blijkt toch lastig. Ik moet dit elders doen want de hostingpartij staat dit niet toe. Maar het staat nog op de agenda! Inmiddels staat er ook weer nieuws op de voorpagina!
  18. Vincent

    Airwork, a new course

    Ja gezien, en ook verwijderd. Het valt nog mee tov hoe het was bij de oude versie. Dit lijkt dus een handmatig opgezette spamaccount. Als het erger wordt dan neem ik maatregelen en voeg ik een captcha (controle vraag) toe aan de registratie.
  19. Vincent

    Airwork, a new course

    Een mail om iedereen weer te attenderen lijkt me inderdaad een goed idee. Ga ik doen.
  20. Vincent

    Airwork, a new course

    ah, fijn dat je even kon kijken. Ik weet, het heeft veel te lang geduurd. Dat heeft allerlei redenen. Maar het belangrijkste is, dat het forum er weer staat. En nu in een moderner jasje.
Back
Top