Search results

  1. E

    De zonnebril voor een piloot

    Hallo. Ik ben op zoek naar "DE" zonnebril voor een piloot en dan bedoel ik kwa lensen. Ik hoop niet dat iedereen nu gaat zeggen dat ik een Aviator zonnebril moet kopen want oke ze zijn voor "vliegers" "speciaal" gemaakt en daarom zo groot zodat ze heel veel bedekken, maar persoonlijk zijn ze...
  2. E

    Open dag Ryan air

    Gaan er 1 September nog mensen naar de open dag van ryan air in de East midlands? en zo ja hoe gaan jullie welk traject enz enz hoor het wel, Eagle One
  3. E

    Tyrolean of lufthansa??

    Hey hallo, kan iemand mij helpen met deze vraag, ze hebben mij gevraagd voor tyrolean te gaan vliegen in Oostenrijk en dit lijkt me wel een goeie maatschappij om te beginnen, alleen zit ik ook nog met de voorbereidingen om naar lufthansa te gaan. Wat is nu beter? Voor tyrolean gaan of wachten op...
  4. E

    op zoek naar werk

    Tja eindelijk klaar met me opleiding en nu op zoek naar werk in de grote branche. probleem solliciteer me een ongeluk en nergens hoor je iets van Ryan air niks transavia duurt nog wel even voordat je aan de buurt bent (september zijn de vermoeden) easy jet hoor je niks van enz enz enz wat is nou...
Back
Top