Search results

  1. Binky Junior

    Aannamens 2013?

    Geachte Arkefly Piloten, 1.Weet iemand of er al geruchten zijn wanneer er weer sollicitaties gaan plaats vinden bij ArkeFly? 2. Vloot uitbreiding? 3. Rooster B737 en indien gezagvoerder (hoeveel uur per jaar B737) 4. Interesses van Arke in Line Training Captains/TRI/TRE's 5. "Mixed fleet"...
  2. Binky Junior

    Vrolijk Kerstmis namens Ryanair

    Airworkers, :biertje: Wij Nederlanders, als het gaat om de luchtvaart dan is het KLM-Blauw, want velen zijn hiermee opgegroeid. Desondanks, kent de luchtvaart meer dan KLM-blauw. Helaas is Air France daar een goed voorbeeld van. Wat denken de Duitsers wel niet, de naam Lufthansana is naast KLM...
  3. Binky Junior

    East Midlands tijdelijke kamer?

    Hoi allemaal, Zoals ik al eerder in mijn thread aangaf, 1-1-2007 begin ik dus met de Type Rating voor Ryanair. De eerste paar dagen 1-1-2007 tot 15-1-2007 zit ik in East Midlands, daarna pas in Amsterdam. weet iemand een tijdelijke kamer of iets dergelijks voor die periode? Ik zag daar in...
  4. Binky Junior

    RYANAIR en hoe verder?

    Beste Airworker's, Ik heb kort geleden mijn assessment bij Ryanair gehaald. Ik heb te horen gekregen dat ik vanaf 1-1-2007 begin met de type rating in Amsterdam (bij CAE). Dublin wordt waarschijnlijk mijn base, omdat ze daar te kort hebben aan mensen. Ik hoor dat Dublin nu niet zo geweldig is...
Back
Top