Search results

  1. dimitriw

    Zaon MRX PCAS te koop

    Hi, ik las net ergens dat Zaon niet meer bestaat en de PCAS systemen dus niet meer te koop zijn. Ik heb nog een MRX liggen die ik niet meer gebruik sinds ik een IR heb. Werkt nog uitstekend, te koop voor €400,- (was nieuw €495,-). Stuur me een PM bij interesse! Groet, Dimitri
  2. dimitriw

    Instrument rating op Teuge?

    Ik zou wel graag een instrument rating op mijn PPL willen doen. Ik woon vrij dicht bij Teuge, dus het zou handig zijn om het daar te doen. Voor zover ik kan zien biedt alleen Stella IR opleidingen aan op Teuge, maar die doen geen modulaire IR, alleen de hele opleiding tot verkeersvlieger. Is...
  3. dimitriw

    Taalvaardigheid

    Gisteren kreeg ik een brief van de IVW over de nieuwe taalvaardigheidseis die per 5 maart 2008 van kracht wordt. Ik heb het gedeelte over het overgangsrecht vijf keer moeten lezen voor ik begreep wat er bedoeld werd, zo veel taalfouten stonden erin. Misschien is een taalvaardigheidseis voor...
  4. dimitriw

    Share in Rotterdam

    Heeft iemand enig idee of er ook shares (zoals met de diamondflyers) zijn op Rotterdam? Lelystad is best een eind rijden elke keer :dozey:
  5. dimitriw

    Bose Aviation X

    Hallo allemaal, Ik ben aan het kijken naar een Bose Aviation X headset, want dat schijnt het neusje van de zalm te zijn. Dat zie je terug in de prijs! 1030 euri bij de pilotshop! Bij bose.com op de US site is ie $995 (ong. 680 euri), maar daar kun je hem vanuit Nederland niet bestellen :huilt...
  6. dimitriw

    Geldigheidsduur RT

    Hallo allemaal, Ik ben druk bezig met mijn vlieglessen voor een PPL. Heb al mijn theorie binnen, en ook voor mijn RT praktijk ben ik geslaagd. :rt: Het theorie-gedeelte is na het laatste examen 2 jaar geldig, maar hoelang is het RT praktijkexamen geldig? Ik kan het nergens vinden, ook niet...
Back
Top