Search results

  1. DownBurstX

    Incident: Turning FCU heading instead of speed

    Ik ben bezig met de bespreking van een fictioneel incident, waarbij ik wat vragen heb over de verantwoordelijkheden van de crew. Info: - A320 - Er wordt een NDB approach gevlogen (ILS u/s) op runway 17 - De captain is pilot flying, de FO is pilot monitoring Gebeurtenissen: - Na het passeren...
  2. DownBurstX

    MSc. Human Factors and Safety Assessment in Aeronautics @ Cranfield University

    Zijn er Airworkers met ervaring van deze master opleiding: Human Factors and Safety Assessment in Aeronautics MSc Cranfield University, UK Ik ga nu naar m'n laaste jaar Bachelor Aviation Engineering dus ik ben een beetje aan het rond snuffelen voor een vervolg studie. Een Master of Science is...
  3. DownBurstX

    Mondeling ''Aircrafts''

    Hi guys and girls, Binnenkort moet ik mijn mondeling houden voor het vak Engels. Ik wil dan wat vertellen over ''Aircraft'' in het algemeen. Nu gaat het bij het mondeling om je spreekvaardigheid. Aangezien ik wel wat van vliegtuigen af weet en er in de luchtvaart aardig wat engels gesproken...
  4. DownBurstX

    GVSS Vragen

    Ik heb wat vragen over de GVSS. Ik kon ze niet vinden in via de search en ik kon ook geen geschikte topic vinden voor deze vragen. Hopelijk doe ik het dus goed admin? Misschien kunnen alle andere GVSS newbie's hier dus ook hun vragen stellen :) . Weet hier iemand die verstand heeft van de GVSS...
  5. DownBurstX

    Iedereen tevreden?

    Van veel mensen (piloot, piloot in opleiding, iemand die piloot wil worden) hoor je altijd dat ze graag bij de KLM willen werken (ik ook als scholier). Natuurlijk een mooie vloot, goeie arbeidsvoorwaarden en Nederlands trots (ook al is het tegen woordig onderdeel van AirFrance). Maar zijn er nou...
Back
Top