Search results

  1. P

    MEP verhuur

    Ik ben op zoek naar bedrijven in NL (liefst zo dicht mogelijk bij AMS) die multi-engines verhuren die ook nog behoorlijk wat mee kunnen nemen. Ik wil voor mezelf af en toe eens naar de UK vliegen al dan niet multi crew en ook nog eens 5 mensen mee kunnen nemen. Een Seneca of een Diamond voldoen...
  2. P

    Leuk boek voor ATPL

    Ik heb een leuk boek gekocht om de ATPL theorie een beetje op peil te houden. Het is een samenvatting waarin alleen de belangrijke (lees relevante) theorie staat, en met iedere pagina tekst een pagina met afbeeldingen. Het lijkt mij een zeer handig boek voor mijn mede ATPL studenten en mensen...
  3. P

    Huisvesting naast SAA!

    Beste allemaal, Ik ga in oktober beginnen bij SAA en mijn huisgenoot in november. Omdat helaas vandaag de derde bewoner is afgevallen zijn we op zoek naar een nieuwe huisgenoot, die in oktober of november start bij Stella. Het betreft een vrijstaande bungalow, waarin ieder een eigen kamer...
  4. P

    Tekeningen F-27 Friendship

    Ik post de vraag hier maar, aangezien ik bij techniek niet kon posten. Ik ben op zoek naar een contour tekening van de Fokker F-27 Friendship. (of eventueel Troopship). Het moet dus een soort bouwtekening zijn, en het liefst in een aanzicht schuin van voren. (V-L of V-R maakt niet uit). Mijn...
  5. P

    Oktober klas Stella

    Wie o wie gaat er hier bij Stella beginnen 19 oktober? Ik wel! Ben gewoon eens benieuwd hoeveel van ons (nog kleine) klasje hier actief zijn.
Back
Top