Search results

  1. B

    NRV

    Goedendag, Nederlandse Regiegroep Vogelaanvaringen. Ik las hier vorige week iets over. Maar ik kan me niet herinneren waar dat was, internet, tijdschrift, poster, affiche, ik weet het gewoon niet meer. Ik zou graag verder willen lezen. Nou heb ik gezocht met google maar dat leverde ook niets...
  2. B

    Red Bull Air Race Crash Perth 2010

    Net gehoord. Gelukkig gaat het redelijk goed met de piloot, hij heeft het overleefd. http://www.youtube.com/watch?v=GGIydKxEoUo
  3. B

    Docu Dutchbird

    Mensen, Destijds is er een programma op tv geweest waarin de beginperiode van Dutchbird gevolgd werd. Dit waren een x aantal afleveringen. Nu zoek ik een kopie van deze docu. Kan iemand mij hier bij helpen?...Bijvoorbeeld waar te zoeken? Welk net was het? Welke periode werd het uitgezonden...
  4. B

    Eclipse 500 op Oost

    Regelmatig een Eclipse 500 (N-reg.) op Oost zien staan de laatste tijd. Iemand die kan bevestigen of R. Pieper, chairman Eclipse, dit toestel vanuit Amsterdam gebruikt?...... Enige andere info is ook welkom. Pure belangstelling. Mega-investering Roel Pieper in Eclipse Aviation 14-01-2008...
  5. B

    10-abreast configuration

    Allen, kennelijk krijgt KLM B773ER's met high density configuration. Ik begrijp dat er meer stoelen in moeten, maar als ik nu al mensen om me heen hoor klagen over o.a. beenruimte weet ik niet of dat de goede kant opgaat. Onze 200ER's hebben al zoveel stoelen als je het vergelijkt met andere...
  6. B

    Interstate Airlines

    Kan iemand een update geven over dit bedrijf. Vliegen ze nog met hun ATR? Ik zag namelijk die kist in Frankrijk staan....ACMI? Thanx. Branson.
  7. B

    CAE gaat nog meer vliegers opleiden...

    Hier een kopie van een recent persbericht. CAE PRESS RELEASE CAE to establish its first training centre in Bangalore, India to train up to 1,000 pilots per year Bangalore, India, February 2nd, 2007 – (NYSE: CGT; TSX: CAE) – During a press conference held today, CAE announced it will...
  8. B

    Ryanair gratis (negatieve) publiciteit!

    Mensen, het van oorsprong Ierse bedrijf is weer in opspraak. Kopie: 10.11.06 Inaccurate and unbalanced Tonight programme refuses Ryanair live interview As a result of the Tonight programme’s refusal to give Ryanair a live interview to discuss the many false claims they have advanced in...
  9. B

    Aeronautical Academy of Europe

    Beste Portugese luchtvarenden, de website van AAE heeft een mooie update gekregen. Nu lees ik het volgende: AAE top management with 15 years Lufthansa Flight Training and 3 years with KLM Flight Academy is well experienced in quality ab-initio pilot training and has trained airline pilots for...
  10. B

    Studiebeurs Utrecht '06

    Hallo allemaal, weet iemand of er vliegscholen aanwezig zijn op de Studiebeurs in de jaarbeurshallen te Utrecht?....zoja....welke? Alvast bedankt. Branson.
  11. B

    Pilot Provisioning Sales Manager

    Hallo luchtvarenden, CAE heeft een pagina grote advertentie geplaatst in de Flight International. Er is dus een vacature voor een iemand die de vliegers aan het werk moet gaan krijgen. (titel=functie) Toen ik dit las moest ik direct aan een verhaal van een paar jaar terug denken. Zo hebben ze...
  12. B

    Gordon klaagt zich KL(E)M!

    Topper Gordon heb ik regelmatig op Lelystad gezien, waar hij af en toe was voor zijn PPL opleiding. Maar heeft hij nou werkelijk zijn brevet gehaald? Als passagier heeft hij het in ieder geval geschoten met KLM. Copy: AMSTERDAM - Ik weet niet of iemand ooit het ballet De stervende zwaan van...
  13. B

    PBB'ers bij Emirates?

    DUBAI, U.A.E., 7th August 2006 – Committed national recruiter, Emirates Airline, has received an overwhelming response for its Emiratization campaign. The Human Resource department’s summer calendar, packed with tests and interview sessions, has recorded one of the highest number of job...
  14. B

    American Support Group

    Hallo, ik werd getipt over deze organisatie. Mij onbekend. Mijn tipgever is hard op zoek naar een job en las iets over dit bedrijf op internet. Iemand ervaringen hiermee? www.asg-jet.com Gaarne een reactie.
  15. B

    China: airlines of the future.

    Beste luchtvarenden en niet-luchtvarenden, China is booming, veel vliegtuigen gezocht, gekocht, gehuurd, maar ook cockpitpersoneel is nodig om de verwachte groei aan te kunnen. Wellicht dat er mensen zijn die het daadwerkelijk geprobeerd hebben daar, ik bedoel niet HongKong, en hun ervaringen...
  16. B

    Beirut airport closed...

    Hallo luchtvarenden, zoals iedereen wel heeft gelezen en gehoord is het niet langer mogelijk om op het vliegveld van Beirut te landen. Veel luchtvaartmaatschappijen hebben hun diensten naar Beirut opgeschort. KLM heeft crew in Cyprus laten slippen. En vervolgens wordt er een grotere kist...
  17. B

    KLS: Directie weg?!

    Beste luchtvarenden, aangezien zo nu en dan hier roddels worden geplaatst doe ik dat nu ook. Ik ben zojuist gebeld en mij werd verteld dat meneer S. o.a. de KLS moet verlaten. Gerucht gaat ook dat er meer mensen van de directie weg moeten. Vliegdienst van de KLM gaat de opleiding grondig...
  18. B

    vacature Arikair

    Beste werkzoekenden, oud collega van me is benaderd om te gaan vliegen voor Arikair. Ik had er nog nooit van gehoord. Dit is een nieuwe luchtvaartmaatschappij in Nigeria. Plan is om met B737's en CRJ's te gaan vliegen. Misschien zijn er nog PBB'ers die een job zoeken, ze hebben namelijk aardig...
  19. B

    EI-... registratie

    Beste luchtvarenden, nu ik veel verschillende bestemmingen aan doe, valt het me steeds meer op hoeveel buitenlandse airlines met Iers geregistreerde vliegtuigen vliegt. Tot op heden dacht ik altijd aan een gunstige financiele regeling met de Ierse regering of misschien met een Lease Firma. Zo...
Back
Top