Search results

  1. lamas

    Emirates selectie

    Hoi, Ben zelf aan het twijfelen of ik hier aan ga beginnen, maar als ik het dan doe wil ik me wel goed voorbereiden. Ik heb zelf twee sites gevonden die je kunnen voorbereiden op de selectie. Ik weet alleen niet of het ook echt goede sites zijn om je voor te bereiden. Andere suggesties zijn...
  2. lamas

    Ryanair komt met blootkalender van cabinepersoneel.

    Heb je nog iets te lezen of ja meer te kijken tijdens de vlucht.:cool: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/11_november/02/opmerkelijk/1102_1430_ryanair_kalender.xml
  3. lamas

    Senioriteit van Transavia naar KLM

    Ik had laatst een presentatie van Germanwings bijgewoont en daar was het zo dat de senioriteit van Germanwings doorloopt naar Lufthansa omdat Germanwings 100% dochter is van Lufthansa. Vond wel raar dat LH cityline dat niet had met de senioriteit terwijl ze bijna dezelfde naam hebben. Ik vroeg...
  4. lamas

    NLS nu definitief naar Hoofddorp

    IK begin in september bij de NLS en belde even naar de NLS om nog wat te vragen. Toen kreeg ik te horen dat de NLS definitief naar Hoofddorp vertrekt het zat er wel aan te komen want alle simulatoren waren al weg naar Hoofddorp en Brussel, maar nu is het defintief dat ze gaan dus de mensen vanaf...
Back
Top