Search results

  1. H

    Angstcultuur Euro/German-Wings

    Tjongejonge, tis wat bij onze oosterburen. Ik hoop dat er een hoop mensen zijn die zich nog eens achter de oren krabben voordat ze daar überhaupt nog hun cv heen te sturen......
  2. H

    Lufthansa staking nummer 13?

    De Lufthansapiloten willen binnenkort voor de 13e keer binnen een jaar gaan staken! Ze hebben de bazen een kostenbesparing van €500 miljoen aangeboden maar de bazen is dat niet genoeg. Naar mijn weten is zo een aanbod, zeker bij een maatschappij die bijna ieder jaar €1 miljard winst maakt, nog...
  3. H

    Lufthansa stakingnummer 13!

    De Lufthansapiloten willen binnenkort voor de 13e keer binnen een jaar gaan staken! Ze hebben de bazen een kostenbesparing van €500 miljoen aangeboden maar de bazen is dat niet genoeg. Naar mijn weten is zo een aanbod, zeker bij een maatschappij die bijna ieder jaar €1 miljard winst maakt, nog...
  4. H

    Ryanair en Extra Fuel

    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3302185/2012/08/16/Piloten-Ryanair-onder-druk-om-brandstof-te-besparen.dhtml Misschien iemand van Ryanair (uiteraard een vlieger en geen kantoorvlieger) die hier met betrekking op de bovenstaande link anoniem zijn of haar verhaal wil doen...
  5. H

    Scholen forum

    Hallo Diana! Even een vraagje tussendoor. Als ik iets wil lezen over een bepaalde vliegschool, moet ik spitten in een hele rij topics. Nu ben ik niet lui en neem daarvoor wel de tijd. Ik kan hiervoor de zoekfunctie gebruiken, maar echt overzichtelijk wordt het nooit. Is het misschien mogenlijk...
Back
Top