Search results

  1. R

    ONVZ

    Ik zou graag in contact willen komen iemand uit de NL groep die bij ONVZ verzekerd is op dit moment. Het gaat me hierbij om bepaalde dekkingen, die de Amersfoortse niet biedt. Graag via PM.
  2. R

    Amersfoortse

    Worden jullie ook overstelpt met 3x dezelfde nieuwe polis voor dit jaar, 2 pasjes, zonder en met BSN, verkeerde premiebetalingen enzo. En vooral dat er niet gereageerd wordt door ze? Evenals die tussenhandelaar die maar matigjes reageert? Wat zijn de kosten bij AGIS?
  3. R

    Oproep aan alle NL woonachtigen

    Ik heb een antwoord gekregen van de CDA 2e kamer fractie: Geachte heer xxx, Heel erg bedankt voor uw brief over het nieuwe belastingverdrag tussen Nederland en Duitsland. Momenteel hebben we de toelichting bij het verdrag nog niet ontvangen, dus ik kan u niet vertellen wat de achtergrond is...
  4. R

    Lohnsteuerbescheinigung

    Heeft iemand hem al binnen voor 2011? Duurt weer eens mega-lang bij ze.
  5. R

    Stoelreservering aan te bevelen?

    Ik zie dat je bij Arke van te voren je stoel kan reserveren voor jezelf en familie. De vraag is of dit ook noodzakelijk is. Dus vandaar mijn vraag: Op de vluchten naar Curacao: Bij goed gevulde vliegtuigen. Is dan een stoelreservering aan te bevelen? Ik wil niet dat mijn kleine op 3F terecht...
  6. R

    Voor de wisselaars

    Ben er na 4 weken recherche uit wie er in November onder de noemer Dienstbekleidung geld heeft ingehouden op mijn salaris. De oude werkgever CLH blijkt hiertoe opdracht te hebben gegeven (na 3 jaar :wegkwijt:). Het is per ommegaande teruggedraaid door passage, maar heeft wel de nodige moeite...
  7. R

    Endlich is het so weit

    für die unbeschränkt steuerpflichtigen. Je kunt per heden een Riesterrente produkt af sluiten. Implementatie heeft lang geduurd na de uitspraak van het Europese hof, maar nu kan het dus. Aldus Albatros die me gisteren informeerde en vroeg het door te geven aan al de NL´ers in dienst van de...
  8. R

    Fliegen aus dem freien Tag

    BITTE TAGESTOUR AM 14.SEP - SORRY NO RE12AVLBL Dat kreeg ik gisteren voor de tigste keer dit jaar voor mijn kiezen. Geen acars. Geen telefoontje. Deze änderung werd om 17:19 bedacht op de 13e. Mijn vraag aan Bumperking: kan dit zomaar? Ik bedoel moet er niet ook eerst de STBY´s ingezet worden?
  9. R

    Alles heeft een begin

    Gaat het grote zuigen langzaamaan beginnen? http://www.aero.de/news-10495/Emirates-platziert-Milliardenauftrag-ueber-32-Airbus-A380.html
  10. R

    Vraagje aan de CLH´ers

    Kan iemand me vertellen wat het percentage is van de steuerfreie schichtzulage bij CLH?
  11. R

    Ligt CRA eruit?

    Hebben jullie ook dit probleem? The peer is not responding, zegt mijn vpngui client. En dat als sinds gisteravond 2300h. Lijkt me een lange tijd voor de server om plat te liggen. thx for info
  12. R

    Op zoek naar medelotgenoten...

    die bij het FA Hamburg aangifte doen en Kinderbetreuungskosten opvoeren en NIET in steuerklasse 3 te vinden zijn. AUB PM me even
  13. R

    Verlustregelung CLH

    Heeft iemand al officiele info omtrent afwijzingen van de rechtbank betreffende de Gewinnbeteiligung 2007 CLH.Op het exclh forum is het helaas een doods draadje geworden. :offtopic: 3x raden wie de piemel is op 1 jan. met de enige vroegdienst die in de wijde omtrek gevlogen wordt?
  14. R

    Op de billigtoer

    Weniger Platz, weniger Service Lufthansa will Billigflieger-Strategie kopieren Engere Sitzreihen, weniger Platz, mehr Passagiere in der Kabine - Gäste der Lufthansa müssen sich schon bald auf Billigflieger-Verhältnisse einstellen. Auch bei der Verpflegung will die Linie kräftig sparen, um im...
  15. R

    VOG-ZUP kosten deklareren

    Heeft iemand deze kosten al succesvol weten te deklareren? Bij welke afdeling? Welk formulier? gruetziwohl
  16. R

    KTK Rundschreiben

    Als iemand de laatste versie heeft, kun je me die dan even pm'en? Dankge vielmaals...
  17. R

    Hier is veel geld mee gemoeit

    Hallo collegae gewisselden, Da ist etwas im Busch...er is bepaalde informatie uitgelekt rondom een aanstaande EMB deal. Deze deal levert een gigantisch financieel nadeel op voor de reeds gewisselden im KTV. Daarom vindt er nu een handtekeningenactie plaats via een e-mail verdeler. Je kunt me...
  18. R

    oudjes opgelet

    als quote vanuit het duitse forum en heb het zelf niet confirmed, maar: "Habe heut mit der CLH telefoniert und es stimmt: Höchstalter jetzt 55!" suc6 en achterna die droom!
  19. R

    Eeehh...klopt dit?

    Falls es noch keinem Aufgefallen ist, hier das CLH Paket (man beachte die Fett geschriebenen Dinge! Wann gab es sowas schon mal!?) - Unterstützung zum Lebensunterhalt i.H.v. 3.000 €/ Monat während der ersten Ausbildungsphase (ca. zwei Monate) - Erstattung von Ausbildungskosten i.H.v. max...
  20. R

    Und das Spiel hat ein Anfang

    DÜSSELDORF (dpa) - Zwei Verbindungen der Lufthansa- Tochtergesellschaft CityLine von und nach Düsseldorf sind am Samstagmorgen wegen eines Warnstreiks der Dienstleistungsgewerkschaft ver.di ausgefallen. Betroffen waren jeweils einmal Hin- und Rückflug nach Prag und Manchester, wie...
Back
Top