Search results

  1. Bimmer

    De stand van zaken [Deel 15]

    Beste KLu/MLD-PBB'ers! Het is weer tijd voor Deel 15. Zie ook --> Deel 1, Deel 2, Deel 3, Deel 4, Deel 5, Deel 6, Deel 7, Deel 8, Deel 9, Deel 10, Deel 11, Deel 12, Deel 13, Deel 14 Zoals het er nu voor staat; De selecties zijn volop aan de gang, en de problemen die er tijdens de selectie...
  2. Bimmer

    Vlieger overleeft F-16 crash in Waddenzee

    DEN HELDER - Woensdagmiddag (19 juli) is een F-16 van de Koninklijke Luchtmacht neergestort in de Waddenzee tussen Vlieland en Texel. De vlieger heeft zich met zijn schietstoel in veiligheid kunnen brengen en is door een helikopter van de Luchtmacht aan boord genomen, meldt het Kustwachtcentrum...
  3. Bimmer

    Griekse en Turkse F16 botsen

    Boven de Egeïsche Zee zijn een Grieks en een Turks gevechtsvliegtuig op elkaar gebotst. Dat meldt de Griekse televisie. Het ongeluk gebeurde in de buurt van het eiland Karpathos. De Turkse piloot, die in een RF-4 verkenningsvliegtuig zou hebben gevlogen, zou zijn gered. Over de Griekse piloot...
  4. Bimmer

    De stand van zaken [Deel 14]

    Beste KLu/MLD-PBB'ers! Het is weer tijd voor Deel 14. Zie ook --> Deel 1, Deel 2, Deel 3, Deel 4, Deel 5, Deel 6, Deel 7, Deel 8, Deel 9, Deel 10, Deel 11, Deel 12, Deel 13 Zoals het er nu voor staat; De selecties zijn volop aan de gang, en de problemen die er tijdens de selectie waren door...
  5. Bimmer

    De stand van zaken [Deel 13]

    Beste KLu/MLD-PBB'ers! Het is weer tijd voor Deel 13. Zie ook --> Deel 12 , Deel 11 , Deel 10 , Deel 9 , Deel 8 , Deel 7 , Deel 6 , Deel 5 , Deel 4 , Deel 3 , Deel 2 en Deel 1 Zoals het er nu voor staat; De selecties zijn volop aan de gang, en de problemen die er tijdens de selectie waren...
  6. Bimmer

    De stand van zaken [Deel 12]

    Beste KLu/MLD-PBB'ers! Het is weer tijd voor Deel 12. Zie ook --> Deel 11 , Deel 10 , Deel 9 , Deel 8 , Deel 7 , Deel 6 , Deel 5 , Deel 4 , Deel 3 , Deel 2 en Deel 1 Zoals het er nu voor staat; De selecties zijn volop aan de gang, en de problemen die er tijdens de selectie waren door de...
  7. Bimmer

    De stand van zaken [Deel 11]

    Beste KLu/MLD-PBB'ers! Het is weer tijd voor Deel 11. Zie ook --> Deel 10 , Deel 9 , Deel 8 , Deel 7 , Deel 6 , Deel 5 , Deel 4 , Deel 3 , Deel 2 en Deel 1 Zoals het er nu voor staat; De selecties zijn volop aan de gang, en de problemen die er tijdens de selectie waren door de bezuinigingen...
  8. Bimmer

    Open Dagen 2005

    Zoals iedereen wel weet zijn de open dagen van de KLu. op vrijdag 17 en zaterdag 18 juni op Vliegbasis Gilze-Rijen. Zelf ga ik op 18 juni heen. Wanneer gaan jullie heen? Misschien is het een leuk idee om er met zijn allen een uitje van te maken? En om na die tijd hier de foto's en/of filmpjes te...
  9. Bimmer

    Wat is jullie voorbereiding?

    Ik ben wel eens benieuwd wat jullie voorbereiding is voor de selectie en de opleiding van de KLU tot piloot. wat betreft opleiding?zweefvliegen?eventueel andere voorbereidingen? Om zelf maar te beginnen Ik ben momenteel 1e jaars HEAO Bedrijfskundige Informatica student. Ik probeer mijn wiskunde...
  10. Bimmer

    Wat is verstandig?

    Ik zit nu in dubio. Of mijn HBO studie afmaken of proberen om door de selectie van de KLU heen te komen. Hiermee bedoel ik dus dat ik gewoon wiskunde en engels op HBO niveau afrond en dan proberen om door de KLU selectie heen te komen. Ik ben wel super gemotiveerd. Wat lijkt jullie het...
Back
Top