Search results

  1. Omikros

    medisch: EPST selectie > lengte?!

    Hoi Ik wil dit jaar mijn selecties bij EPST gaan doen (nog voor ik afstudeer op school, zodat ik tijd genoeg heb een andere studie te kiezen moest ik niet slagen) maar nu zou ik graag op voorhand al iets willen weten, nl over de medische keuring ivm je lichaamslengte. Op de infoavond van EPST...
  2. Omikros

    Aero Madrid (EAA)

    Hoi, Graag had ik willen weten of hier mensen zitten die hun opleiding volgen/gevolgd hebben bij Aero Madrid (via EAA)...zo ja, zouden jullie op een paar vragen kunnen beantwoorden a.u.b? Ten eerst, wat ik zeer graag zou willen weten is of de opleiding van EAA evenveel mogelijkheden als bij...
  3. Omikros

    Kostprijs EPST...

    Hoi iedereen, Ik ben van plan mijn ATPL opleiding bij EPST te doen, alhoewel ik nog twijfel om een aantal dingen... Ten eerste is de prijs van de opleiding al heel wat hoger, 101.000€, dat is een groot verschil met wat het eerst was (90.000€). Maar wat ik me nu afvraag is of de kosten van...
  4. Omikros

    Vooropleiding <=> ATPL

    Hoi, Ik ben Alexander (van Belgie) en ik had een vraagje aan de mensen hier die al sollicitaties hebben meegemaakt of toch al ver zijn in hun opleiding (natuurlijk meningen van anderen heb ik ook graag ;) ) Ik wou vragen of de vooropleiding Industrieel Ingenieur Informatica (in holland...
Back
Top