Search results

  1. S

    correcties op EPR/N1

    Waarom moet er bij A/C packs ON de EPR (pratt) of N1 (GE) verlaagd worden bij T/O? Ik zou denken om het nodig vermogen te behouden dat deze factoren moeten toenemen
  2. S

    KLS class 17 juli 2006

    Het is nog vroeg, maar toch ben ik benieuwd of er mensen zijn die in juli beginnen aan de KLS, klas 06-03. We zouden starten 21 augustus, maar dit is vervroegd naar 17 juli. Ik heet David, ben 22 jaar en heb er enorm veel zin in ah ja, ik ben een Belg ;)
  3. S

    AZ bij KLM-AF

    Is dit nu goed of slecht nieuws??? De Italiaanse premier Silvio Berlusconi wil dat wanneer Alitalia uit de financiële problemen is, de maatschappij zich aansluit bij Air France-KLM. Dat meldde hij dinsdag (25 januari) tijdens een persconferentie in Rome na afloop van een Italiaans-Franse top...
  4. S

    First Officers A320 thomas cook

    gevonden op de site van brussels airport First Officers A320 Referentie: Omschrijving: Type of contract - Temporary, starting mid March 2005 till end of October 2005 - Belgian contract Required qualifications - Valid JAR-FCL Licence - A320 Typerating current, or expired, with expiry date...
  5. S

    sabena flight academy

    Voor de geinteresseerden, de sfa geeft zaterdag 26 maart een opendeurdag het juiste uur weet ik niet, maar ben daar vorig jaar ook naartoe geweest en dit startte toen in de namiddag misschien komt er later meer info op www.sfa.be
  6. S

    KLS: voor- en nadelen?

    hey, ik ben een Belg en ik ben van plan mijn pilootopleiding bij de kls te doen en dit owv volgende redenen: Garantiefonds!! ik kan onmogelijk direct afbetalen en je krijgt er een financiele zekerheid bovenop er gaat een gerucht de rond dat de kls niet meer de preferred supplier van de klm...
Back
Top