Search results

  1. Brasileiro

    Libië

    Ik lees nu in de Braziliaanse kranten dat de bemanning van de Lynx de doodstraf riskeert voor de mislukte actie in Libië. Ik hoop van harte dat de NLdse overheid wat touwtjes gaat trekken of spierballen laten zien om de bemanning veilig thuis te krijgen. Let's hope for the best!
  2. Brasileiro

    CBT G450

    Goede avond, Heeft er iemand een CBT/ground school van de G450? Alvast bedankt!
  3. Brasileiro

    Top Gear & de luchtvaart

    Van de week las ik ergens dat de stunt van James May met een caravan+baloon niet zo goed was afgelopen (landing). Gisteren heb ik een kort stukje kunnen bekijken en mijn bek viel open toen hij het vliegveld binnen vloog en stond pal tegenover de KLM Cityhopper die aan het taxieen was. Ik heb...
  4. Brasileiro

    Check ride

    Uit ervaring weet ik dat het niet mee valt... http://www.youtube.com/watch?v=y7uzzh07YOY
  5. Brasileiro

    Het leven in Riga

    Ik mag binnenkort richting de stad en behalve de mooie dames ben ik benieuwd naar de kostenplaatje. Zijn er airworkers die daar wonen of hebben gewoond die mij kunnen vertellen wat de maandelijkse kosten zijn van: - huurappartment - eten - openbaar vervoer - peut Gr. B.
  6. Brasileiro

    aflevering gemist??

    Ik ben via een vriend bij deze site gekomen... www.alloftv.net Super leuk serie's en ze hoeven niet te worden gedownloaded. Gr. E.
  7. Brasileiro

    CBT General Nav

    Weet iemand of er bestaat een goede CBT voor General Nav? Gr. E.
  8. Brasileiro

    CAE Maastricht dicht

    MAASTRICHT - Canadian Aviation Electronics (CAE) sluit zijn pilotentrainingscentrum op Maastricht Aachen Airport. Hiermee gaan dertig fulltime en acht parttime banen verloren, zo meldt Flight International. CAE verplaatst twee Fokker 50-simulators naar Hoofddorp, terwijl de ATR 42/72, Fokker F27...
  9. Brasileiro

    Évora

    Zijn er nog mensen hier die volgend jaar naar Évora vertrekken? Ik ben nl op zoek naar een woning (kamer, flat, etc) maar het valt niet mee. Als iemand iets weet... dan hoor ik graag! Gr. Eduardo
  10. Brasileiro

    KLM GA

    Vandaag (vrijdag 25/02) toen ik van het werk naar huis reed, rond 16:13uur, zag ik op baan 06 een MD11 van Varig landen. Echt een mooi uitzicht maar toen ik op de N201 (richting Hoofddorp) iets verder reed kwam een 747-400 (KLM Cargo) aan. In eerste instantie dacht ik "nou, dat zie ik niet...
  11. Brasileiro

    Weer een filmpje...

    Mooi filmpje gemaakt door een KLM crew van een MD11 op Quito en Bonaire... http://www.biff.nl/images/filmpjes/Bonaire%20Quito%20clip%20final.wmv Mooi gemaakt!
  12. Brasileiro

    Indeling

    Ik vraag me af hoe de klassen zijn ingedeeld? Stel dat 30 mensen met success de selectie afronden, hoe wordt er bepaald (welke criteria) wie mag beginnen en wie moet wachten tot de volgende klas. Gr.
  13. Brasileiro

    Thanx

    Ja jongens, denk dat de bedoeling van dit forum is informatie uit te wisselen en niet de ander te verraden, heb ik een tijdje geleden verteld dat ik de medisch keuring had naar voren verschoven i.v.m. met drukte op het werk. Nu is het geval dat ieman zijn/haar/hun mond(en) heeft/hebben open...
Back
Top