Search results

  1. touch and go

    "Dubbele" Nationaliteit

    Iemand ervaring met de "niet-zo-officiele" dubbele nationaliteit. Heb even online en door Airwork gezocht maar niet gevonden waar ik naar op zoek ben. In het kort; Ouderwetste Hollander met Hollandse vrouw woonachtig in de USA met verblijfsvergunning (=greencard). Nu wil ik de Amerikaanse...
  2. touch and go

    Brevet vernieuwen / vervangen....waar o waar?

    Omdat "ze" het niet makkelijker kunnen maken, maar wel moeilijker....waar kun je tegenwoordig een formulier downloaden om je brevet te vernieuwen? Echt ongelooflijk dat het weer maar eens veranderd is!! Hier in de States is het al bijna 100 jaar hetzelfde, maar in Europa kunnen we de 5 jaar niet...
  3. touch and go

    Ipad international data plan in Europa?

    Ik ben op zoek naar info wat betreft international data plans voor de Ipad in Europa? Het gaat alleen om data binnen Europa, want mijn bedrijf heeft al data plans voor hier in de USA via AT&T. Welke provider heeft de beste coverage & rates etc. En bestaat er in Europa zoiets als prepaid dat...
  4. touch and go

    Slot tijd Schiphol

    Iemand hier die een slot tijd kan "regelen" voor een private jet voor 07:20 am lokale tijd woensdagmorgen 9 juni? Alvast bedankt
  5. touch and go

    Weight & Balance in Europa

    Vandaag met een collega gediscusieerd over weight & balance in Europa en van daaruit is de volgende vraag ontstaan: Wij zijn een FAA Part 91 operation met een "N"-registered vliegtuig. De vraag is of in de meeste landen binnen Europa het verplicht is om voor elke vlucht een weight & balance te...
  6. touch and go

    Einde van NAIA @ KHYW

    Posted on Wed, Feb. 18, 2009 Horry County takes over Conway airport Failed flight school files for bankruptcy By Mike Cherney mcherney@thesunnews.com Horry County government has temporarily moved in to operate the Conway-Horry County Airport after the North American Institute of Aviation, which...
  7. touch and go

    Iemand info over Twinjet @ Luton?

    Is iemand hier bekend met Twinjet @ Luton? http://twinjet.co.uk/ Zo ja, dan zou ik graag info willen. Alvast bedankt.
  8. touch and go

    Iemand contact info voor Friso Moorman

    Heeft iemand contact info voor Friso Moorman? Zie graag een PM tegemoet.
  9. touch and go

    Info interview Netjets Europe.

    Ga over een tijdje naar een interview bij Netjets Europe en vroeg me af of hier iemand recentelijk ervaring mee heeft gehad? PM me of post het hier; ben vooral benieuwd naar de 30 technical questions, omdat ik er al jaren uit lig in Europa met die JAR/OPS. Thanks
  10. touch and go

    Als Samir A. nog een project zoekt......

    Dan heb ik er nog wel een. De RLD of hoe die toko ook heet. Tjonge jonge zeg, wat een eikelbijters daar. Al weken probeer ik antwoord te krijgen op een brevetafgifte vraag gebasseerd op een conversie; maar jammer genoeg geven ze daar telkens weer het standaard "copy & paste" antwoord. of dit...
  11. touch and go

    285 pk and I love it!!!!

    Tja, wil je reageren op dat hoeveel verdient een piloot thread; is het gesloten, dus dan maar zo. Rij de komende 2 weken nog in het autootje van "het vrouwtje" (als ze dit leest dan heb ik gegarandeerd mijn ziektekostenverzekering nodig!!) 285 peejkaatjes & I love it!!!!! Toch zeker omdat ik...
  12. touch and go

    Airlink / NAIA klas Sept' 1996?

    Hey, Benieuwd of er hier op Airwork een paar rondzwerven die samen met mij in Sept' 1996 de opleiding zijn begonnen bij Airlink/NAIA. Ik weet dat F70 er 1 van was.
  13. touch and go

    JAA Medical Examiners in the USA?

    Weet iemand of er JAA medical examiners zijn in de USA? Ik weet er slechts 1 in Ormand Beach (=Mark Ruben), maar hoop eigenlijk op iemand in het Noord-Oosten. Thanks
  14. touch and go

    Op zoek naar Piet

    Piet H., toevallig nog steeds bij de VLM? Zat bij je in de B1 klas in 1998-1999 op Schiphol. pm me even.
Back
Top