Search results

  1. touch and go

    Juridisch vraagje

    Nope! Smart move en heeft absoluut niets te maken met "insider trading." Dat is voornamelijk van toepassing op beleggen waarvan je weet, via insider informatie, wat een bedrijf in de toekomst gaat doen dat markt-gevoelig is.
  2. touch and go

    Totalen en Bijzonderheden 2023 ✈️🎅🎄🎇

    Eerste 4 maanden in 2023: 29 vluchten in de DA-EASY (Falcon 900EX EASY II) = 96.0 Mei - December 2023: 52 vluchten in de Bombardier Global 5000 VISION = 92.7 23 vluchten in de Bombardier Global 6000 = 62.1 1 vlucht in de Bombardier Global 6500 = 3.1 1 vlucht in de Bombardier Global 7500 = 0.5...
  3. touch and go

    3 minutes to live…

    Ik kan er een heel lang bevestigende reply op geven maar in het kort is het gewoon "yup"
  4. touch and go

    Totalen en bijzonderheden 2022 ✈️???

    196 uur totaal, alles op de Falcon 900EX EASy 35 uurtjes ’s nachts 29 day landings and 9 night landings Slechts 3 Atlantic crossings 0 Go-arounds 0 Diversions 168 passengers 246.000 liter brandstof 3 maanden in onderhoud vastgezeten vanwege een tekort aan onderdelen en personeel 1 keer een...
  5. touch and go

    Blackshape vliegtuigen in Nederland....

    Vrille,....vrille.....Ik zal niet liegen maar ik moest dat toch echt even door Google mikken om erachter te komen dat het een "spin" is. Weer wat geleerd.
  6. touch and go

    Kijken in de cockpit

    Het kan wel van wat ik zie, maar niet tijdens de vlucht zelf. Dus alleen aan de gate met de handrem erop zogezegd.
  7. touch and go

    Totalen en Bijzonderheden 2021

    PBI?
  8. touch and go

    Totalen en Bijzonderheden 2021

    247 totaal 244 in de Falcon 900EX EASyII en 3 uurtjes single engine Kortste vlucht 00:22 block Langste vlucht 08:26 block 1 go-around Slechts 4 Atlantic crossings 195 passagiers totaal 77.000 gallons Jet-A Midden 2021 is de crew met het toestel mee-verhuisd naar een nieuw management...
  9. touch and go

    Filmpje: ''Reverser Failure After Gusty Landing''

    Ik vlieg ook de 737 niet maar het was niet anders in de Challenger 604 met de yoke dus ik sta er niets van te kijken
  10. touch and go

    ForeFlight?

    Foreflight is een fantastische app! Zo simpel is het gewoon en ik denk niet dat er echt andere apps zijn die er bij in de buurt komen.
  11. touch and go

    Digitaal of papieren logboek

    Ik ben al zo'n 20 jaar alleen maar digitaal. Werkt perfect, geen fouten, zoek functie en de mogelijkheid om zowat iedere uren-combinatie tevoorschijn te toveren in een rapport. Ik kan de charme van een papieren logbook wel heus wel inzien als je slechts een weekend-warrior bent, maar als je...
  12. touch and go

    Airwork, a new course

    Yeahhhhh, it's back!!!!
  13. touch and go

    "Dubbele" Nationaliteit

    Iemand ervaring met de "niet-zo-officiele" dubbele nationaliteit. Heb even online en door Airwork gezocht maar niet gevonden waar ik naar op zoek ben. In het kort; Ouderwetste Hollander met Hollandse vrouw woonachtig in de USA met verblijfsvergunning (=greencard). Nu wil ik de Amerikaanse...
  14. touch and go

    Brevet vernieuwen / vervangen....waar o waar?

    Omdat "ze" het niet makkelijker kunnen maken, maar wel moeilijker....waar kun je tegenwoordig een formulier downloaden om je brevet te vernieuwen? Echt ongelooflijk dat het weer maar eens veranderd is!! Hier in de States is het al bijna 100 jaar hetzelfde, maar in Europa kunnen we de 5 jaar niet...
  15. touch and go

    Ipad international data plan in Europa?

    Ik ben op zoek naar info wat betreft international data plans voor de Ipad in Europa? Het gaat alleen om data binnen Europa, want mijn bedrijf heeft al data plans voor hier in de USA via AT&T. Welke provider heeft de beste coverage & rates etc. En bestaat er in Europa zoiets als prepaid dat...
  16. touch and go

    Slot tijd Schiphol

    Iemand hier die een slot tijd kan "regelen" voor een private jet voor 07:20 am lokale tijd woensdagmorgen 9 juni? Alvast bedankt
  17. touch and go

    Weight & Balance in Europa

    Vandaag met een collega gediscusieerd over weight & balance in Europa en van daaruit is de volgende vraag ontstaan: Wij zijn een FAA Part 91 operation met een "N"-registered vliegtuig. De vraag is of in de meeste landen binnen Europa het verplicht is om voor elke vlucht een weight & balance te...
  18. touch and go

    Einde van NAIA @ KHYW

    Posted on Wed, Feb. 18, 2009 Horry County takes over Conway airport Failed flight school files for bankruptcy By Mike Cherney mcherney@thesunnews.com Horry County government has temporarily moved in to operate the Conway-Horry County Airport after the North American Institute of Aviation, which...
  19. touch and go

    Iemand info over Twinjet @ Luton?

    Is iemand hier bekend met Twinjet @ Luton? http://twinjet.co.uk/ Zo ja, dan zou ik graag info willen. Alvast bedankt.
  20. touch and go

    Iemand contact info voor Friso Moorman

    Heeft iemand contact info voor Friso Moorman? Zie graag een PM tegemoet.
Back
Top