Search results

  1. Frits Urselmann

    sleeppiloot gezocht voor australie 2007/2008

    hallo alle, Ik zoek voor de periode nov. 2007 tot jan. 2008 een sleeppiloot voor Narromine Australie . Het is geen hoogbetaalde baan , maar wel , een mooie kans om wat uren te vliegen op een Pawnee 260 hp. Ik schat dat er gemiddeld per dag 1,5 uur gesleept, uitgezonderd de Narromine cup...
  2. Frits Urselmann

    ELT/SAR

    hallo alle, wie van jullie kan mij vertellen , hoe het in het werk gaat indien er een ELT ,, afgaat,, Zelf dacht ik te hebben begrepen dat een ELT, die het vliegtuigkenteken mee verzend voorang heeft bij een SAR actie ! maar is dat werkelijk zo ??? Een ELT die dat signaal niet geeft zou...
  3. Frits Urselmann

    luchtruim

    beste alle , ter informatie of zelfstudie ! http://www.yyello.nl/selfstudy/Aerochart/AeroChart.html groet,
  4. Frits Urselmann

    jaarlijks tripje

    Ieder jaar plan ik een tripje door Europa met een C172 of PA 28 Cadet. Zoals gebruikelijk bereidt ik dit soort tripjes al voor, tijdens het winterseizoen. Nu zou ik graag deze zomer een tripje maken naar Italie en dan dwars door de zwitsers bergen. Wie kan nuttige tips bezorgen, over de...
  5. Frits Urselmann

    sicherheits uberprüfung

    Ik kreeg onlangs een brief van bezirksregierung Düsseldorf, hierbij zat een formulier waarbij ik moet aantonen waar ik de laatste 10 jaar heb gewoont ,plus een kopie van mij paspoort etc. Nu is mijn vraag wie heeft dit ook moeten doen, ik heb het natuurlijk over diegene die een duits brevet...
  6. Frits Urselmann

    vlucht naar Denemarken

    Samen met mijn maat ,wil ik een paar dagen rond gaan vliegen met een PA 28 of C172 door Denemarken, wie heeft ervaring hiermee ? , ik zou graag wat meer willen weten dan dat ik van de ICAO kaart kan afhalen!:rolleyes: alvast bedankt , Frits
  7. Frits Urselmann

    typerating cessna 206 T

    Ik begin volgend jaar februari aan een typerating voor een Cessna 206 T wie van jullie heeft ervaring met zo,n bak, en wie heeft een handige checklist groet , Frits
Back
Top