Search results

  1. André

    Aeroclub Verona - Mijn ervaring

    Ilango, Als je even naar de werkplaats loopt naast de vliegschool op vliegveld Verona Boscomantico en even naar Jurgen vraagt dan kan je gewoon Nederlands praten (want hij is een Nederlandse monteur die daar woont en werkt). Hij kan je overal mee helpen en eventueel zelfs nog wel met je gaan...
  2. André

    Te Koop: aandeel DIamond DA40 in de Stichting Diamond flyers.

    Beste Mensen, Doordat ik zelf beroepsmatig vlieg en er daardoor te weinig gebruik van maak heb ik besloten mijn aandeel bij de DA40 Flyers op EHLE te koop te zetten. Met dit aandeel kun je op de goedkoopste manier op een moderne Diamond DA 40 vliegen zodat je voldoende geld overhoud om er ook...
  3. André

    Transavia vliegers naar KLM i.v.m. Tekort? (sterk verhaal)

    Beste Airworkers, Ik was gisteren ergens op bezoek en toen kwam mij een verhaal ter ore wat voor mij nogal ongeloofwaardig klonk. De persoon echter, vertelde het verhaal in alle eerlijkheid zoals het hem te ore was gekomen. Kennelijk was zijn zoon voor 1,5 jaar van Transavia uitgeleend aan...
  4. André

    Sky Service Netherlands

    Beste mensen, Ok, ik geef toe, ik spendeer veeeeel te weinig tijd op Airwork en ja een AirworkBorrel is ook al heel lang Due! Dus het kan zijn dat ik niet helemaal bij ben met alle gebeurtenissen in de Nederlandse vliegwereld. Echter, wat schetst mijn verbazing toen ik net uit pure interesse...
  5. André

    Vrijdag 8 juli: DE Airwork BBQ 2011 !!!!

    Airworkers, Hij komt er weer aan, de Airwork BBQ 2011! Dit keer georganiseerd door Juliet Wiskey op de locatie Hilversum (EHHV) IEDEREEN is welkom, Wannabee, PPL, CPL, GPL, maakt allemaal niet uit, als je de luchtvaart maar een warm hart toedraagt! Zie de POL voor mogelijke data. ( Andre...
  6. André

    Airwork Voorjaars-borrel 19-03-2011 !!!!

    Beste Airworkers, Namens de feestcommissie en aangegeven door de "underground" feestcommissie is een ieder weer uitgenodigd voor de allerallereerste Airwork Voorjaars-borrel!!!! 19 Maart 2011 is het zover, Plaats: Dorint SPL-Oost Tijd: Uur of 1900h Lt Wie: Iedereen is uitgenodigd! Dresscode...
  7. André

    Airwork Nieuwjaars Borrel 2011 !!!!

    Beste Airworkers, Het is al weer een tijd geleden dat er een Airwork Borrel is geweest, het is zogezegd HEEL HOOG TIJD dat er weer een keer een borrel komt. Met excuus van de feestcommisie kondigen wij (de feestcommissie) de eerste Airwork borrel voor het nieuwe jaar aan. Waarna er hopelijk...
  8. André

    Probleem met BOSE X en XLR, Airbus/F50 adapter

    Heren, Ik heb een probleem. Ik heb een BOSE X headset (erg fijn ding) met GA pluggen er aan, je weet wel, 2 van die jackplugs. Nu heb ik een adapter gekocht zodat ie het ook in de Fokker 50 gebruikt zou moeten kunnen worden. Echter, de microfoon werkt niet als ik hem aansluit. Heb bij de...
  9. André

    Airwork BBQ 2010 POLL!!!

    Beste Airworkers, Het is weer zover, er is al meer over gesproken maar uiteindelijk is het zover. OK mensen, tijd om op te geven DAT je komt! Stuur een PM met: je normale naam je adres En met hoeveel personen je komt! Dan krijg je van mij bericht terug met een naam en bankrekening...
  10. André

    Provincie Overijssel kiest voor luchthaven Twenthe

    Beste mensen, De kogel is kennelijk door de kerk! Mag ik de tekst zomaar copy pasten als er maar brijn vermelding bij staat? Groeten :radar: André :radar:
  11. André

    Solid Air zoekt nieuwe piloten!

    Las net op luchtvaartnieuws.nl Ik weet er nog wel een paar, bijvoorbeeld die mensen die ze er pas uitgeknikkerd hebben nadat ze ze 40 000 euro uit de zak geklopt hadden. (of het moet al zijn dat deze mensen hun 40K terug gekregen hebben, dan heb ik niks gezegd) Als het zo is dat mensen niet...
  12. André

    Airwork ouderjaars BORREL!!! 12 December

    Beste Airworkers, De feestcommissie is van plan om voor Zaterdag avond 12 december een Airwork ouderjaarsborrel te organiseren. Locatie: Dorint SPL-oost Waar: de Sports en Media bar (door de ingang rechtsaf) Aanvang: tussen de 19:00 en 20:00 LT einde: Kennen ze daar niet, bar is 24/7 open...
  13. André

    Oproep KLM slaat in als een bom

    Ja mensen, het is weer eens typisch Televaag http://www.telegraaf.nl/binnenland/4124759/__Oproep_KLM_slaat_in_als_een_bom__.html?p=10,2 Denk dat wanneer AF zegt dat ze de helft van de capaciteit gaan overhevelen naar AF, dat dat pas gaat inslaan als een Bom! Hier zal iedereen alleen maar om...
  14. André

    Airwork vlag gaat de wereld rond!!!

    Beste Airworkers, Nadat er voor de United Stripes party een speciale Airwork vlag gemaakt is, (welke ik prompt vergeten ben mee te nemen naar het feest :niet_bli:) is er door PH-JPC het plan opgevat om met de Airwork vlag de wereld rond te gaan. Het doel is om de Airwork vlag in zoveel...
  15. André

    Airwork BBQ 2009!!!

    Beste Airworkers, De feestcommissie, voor zover die bestaat :D, is voornemens ook dit jaar weer de traditionele Airwork BBQ te gaan organiseren. De datum moet dus nog bepaald worden. De lokatie lijkt toch wel weer Teuge te gaan worden, temeer omdat dit jaar Airwork 10 jaar bestaat! En uiteraard...
  16. André

    Zakenjetoperator Solid Air snijdt in personeelsbestand

    Bron: www.luchtvaartnieuws.nl Allemachtig, bijna was ik er een half jaar geleden ook ingestonken en had ik € 40 000.- overgemaakt als "investering in de werkgever". (dat is, als ze me hadden willen hebben, heb op de dag van het gesprek afgehaakt omdat ik het financieel niet aandurfde) Ik heb...
  17. André

    Te dikke stessen ontslagen in India, wanneer is NL aan de beurt???

    In India zijn ze al begonnen, wanneer zou NL aan de beurt zijn? http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/2936855/__Air_India_ontslaat_10_te_dikke_stewardessen__.html?p=13,2 Wel een goeie stok achter de deur om van de overtollige kilo's van de feestdagen af te komen. Groeten :radar: André :radar:
  18. André

    1000 TV kanalen maar deze hebben we op gewacht! Helaas alleen nog maar op Internet

    Airworkers, Zie jij er ook zo tegenop? Die geestdodende feestdagen? CHECK DIT! http://www.fullflap.tv/ Dat is nog eens een keer leuk TV kijken op je PC. Groeten :radar: André :radar:
  19. André

    Orange Aircraft Leasing zoekt vliegers?

    Beste mensen, Dit kwam ik net tegen op het internet, voor wie nog een baan zoeken. http://www.flyorange.com/orange/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=28 Groeten :radar: André :radar:
  20. André

    Airwork Nieuwjaars Borrel Januari 2009!!!

    Beste Airworkers, Het is bijna zover, het jaar loopt ten einde, de uren worden geteld, de balans word opgemaakt. Wat hebben we gedaan, en belangrijker nog, wat gaat er komen? Financiele crisis?, teruggang in de luchtvaart? 1 ding is zeker, de Airwork Borrels gaan door! Ook al moet ik in m'n...
Back
Top