Search results

  1. jobhunter

    Stby woning DUS

    Daar we 'zelden' stby hebben, is er nog iemand die een stby/overnachting plek zoekt in Düsseldorf? Woning staat 99% leeg, is ook zonde. 5 minuten van de luchthaven. 2 CLH co's met erg veel deeltijd :)
  2. jobhunter

    Proceeding zum dienst vanaf RTM

    Proceeden vanaf AMS ken ik, online inchecken, door het bemanningscentrum naar de gate en instappen. Ik wil nu van Rotterdam naar München vv. Iemand al ervaring met RTM?
  3. jobhunter

    Digitale Steuerberater

    Gevonden op het CLH-forum... Even overgenomen voor alle (ex)collega's die niet op het CLH-forum kunnen. Klinkt niet slecht, iemand ervaring mee? http://www.dienstplanauswertung.de/ Man hat dort die Möglichkeit, alle Crewmemberreports (zu finden unter CRA) hochzuladen. Daraus erstellt das...
  4. jobhunter

    Wissel naar Embraer

    Wie van de CLHers wisselen binnenkort naar de Embraer ? ben wel benieuwd of ik nieuwe 'type'-collega's krijg, er zijn er tenslotte voorlopig al 125 nodig....
  5. jobhunter

    Von sturm en co..

    Citaat uit VC-forum: "wer Kontakte zu Passage FO's hat, sollte durchaus die Kollegen darüber aufklären, dass Herr v. Sturm gerade dabei ist, ungefär 150 Kapitänsstellen (hängt natürlich von der Anzahl der Flieger ab) für KA's aus dem KTV zu verzocken, wo er doch so besorgt um die Arbeitsplätze...
  6. jobhunter

    DPC Dienstplanconverter

    Even wat anders, wie weet hoe je dit programma moet installeren/gebruiken? is te downloaden op www.strighter.de Je krijgt dan een .zip file binnen maar weet er nix mee aan te vangen.
  7. jobhunter

    Positionerung AMS

    Nu 'we' toch zo aan't verhandelen zijn, wordt 't niet langzaam tijd ook een beetje druk op te bouwen voor positionerungsort AMS als mogelijkheid voor alle NLers?? (ben je niet geinteresseerd in AMS-proceedings dan blijft je stationerungsort bij het oude) Misschien alvast een...
  8. jobhunter

    VC-TARIF info

    VC-TARIF Information für das Cockpitpersonal bei Lufthansa Cityline EDIT: zie clhvcpage.de
  9. jobhunter

    Wat is nou precies wat ??

    Algemeine oder fachgebundene hochschulreife (nicht fachhochsculreife!) ivm nieuwe ktv-wechsler-eisen (VC rondschrijven januari) wat moet ik dus minstens hebben op z'n eenvoudige nederlands??? Thx John
  10. jobhunter

    Geinig...

    German coastguard...http://www.funny-videos.co.uk/videogermancoastguard.html
  11. jobhunter

    Stbykamer en doppelsteuer

    Ik heb een stbykamer in DUS en ben de haupmieter, woon in Den Haag en krijg van het k?*!-finanzamt geen bescheinigung meer omdat ik volgens hen in DUS woon. IDL gebeld en er blijken nog meer collegas met hetzelfde probleem te zitten. Heb nu dus helemaal geen steuerkarte/bescheinigung en zit nu...
  12. jobhunter

    Uitgenodigd door CLH

    Ik was in 1997 klaar met m'n opleiding en ben in 2001 begonnen bij clh, hoe kom ik nu nog aan papieren voor hamburg waaruit blijkt dat ik quasi voor clh aan de opleiding ben begonnen cq voor hen de opleiding heb afgerond?? volgens marco hebben enkele ex-nlsers dat alweer goed voor elkaar...;)...
Back
Top