Search results

  1. quokka

    Bose X Headset VERKOCHT

    Bijna 30 jaar gevlogen. Was vrijwillige keuze. Een crash afgelopen 8 maart op EBZW met de PH-RRR waarbij ik copiloot was en waar we vrijwel ongeschonden van konden weglopen heeft me doe besluiten om te stoppen. Ik letsel aan linker ringvinger en linkerknie, maar nu weer redelijk ter been...
  2. quokka

    Bose X Headset VERKOCHT

    Noise canceling Aviation headset Bose X met standaard plugs voor o. a. Cessna, Piper etc Met certificaat van 2010. Gebruikt maar in goede staat en prima werkend. Oorkussens en muff foam voor de microfoon zijn recentelijk vernieuwd. Samen met weinig gebruikte 2 jaar oude Pilot kaartentas en...
  3. quokka

    Transair life vest VERKOCHT

    3x koffie🙃dan gaat ie voor 0 naar mijn vliegclub
  4. quokka

    Transair life vest VERKOCHT

    Weinig gebruikt Transair life vest. Doe een bod
  5. quokka

    Helikoptertraining in Seattle

    Altijd al een keer willen helikopter vliegen maar veels te duur in NL. Tijdens een vakantie in Seattle 2 uur instructie gedaan op een Schweizer 300C, voor bedragen waar je hier alleen van kan dromen. Voor een introductieles betaalde ik 200 dollar. Een uur instructie kost normaliter 290 dollar...
  6. quokka

    Vliegbelasting

    'Een kamermeerderheid wil ook dat De Jager beziet of ook kleine vliegtuigen een bijdrage kunnen leveren als compensatie voor de milieuvervuiling die ze leveren. De volgend jaar in te voeren heffing geldt vooralsnog voor toestellen van meer dan 8600 kilo'. Bron: Luchtvaartnieuws We keren terug...
  7. quokka

    WK Voetbal

    Tijdens het WK Voetbal in Duitsland worden grote gedeeltes van het Duitse luchtruim gesloten voor GA. Zie voor meer info: http://www.pilotundflugzeug.de/news/?&session=1dkghj Wir fordern alle Piloten dringend auf vom 9.6 bis zum 9.7. die entsprechenden NOTAMS täglich auf der Internetseite von...
  8. quokka

    Prins Bernhard

    Prins Bernhard is woensdagavond om 20.15 uur in het Universitair Medisch Centrum (UMC) in Utrecht overleden. Dat heeft de Rijksvoorlichtingdienst meegedeeld. Gedenk een enthousiast vlieger!
Back
Top