Search results

  1. S

    Garmin D2 (original) te koop

    Ik verkoop mijn originele D2 pilot watch omdat ik 'm niet meer gebruik. Laadkabeltje zit er uiteraard bij. Doe een leuk bod en ik stuur 'm op!
  2. S

    Te koop: aandeel Cirrus SR20 op EHRD

    I.v.m. persoonlijke overstap naar SR22 te koop 1/6 aandeel in Cirrus SR 20, PH-AMI op EHRD. Aircraft specs: 2003, serial 1341 Last annual Jan 2017 Airframe ~1800hrs Brand new engine - May 2017 New prop 2016 Parachute repack 2012 Continental IO-360ES (210 hp) Cruise 130kts at 10gal/hr Fully...
  3. S

    Iemand al EIR?

    Zoals subject zegt, ik ben benieuwd of er al vliegers zijn die de EIR aantekening hebben en wat uren hebben gemaakt? Wat voor FPL dien je in (Z? Y? combi?) en wat zijn je ervaringen qua VFR weggaan en aankomen? Ben zelf bezig met de CB-IR opleiding en twijfel nog of ik tussendoor het EIR examen...
  4. S

    vliegen op Sint Maarten

    Het ziet er naar uit dat ik eind januari naar Sint Maarten ga :rt: Mijn idee was om daar zelf wat rond te vliegen met mijn PPL maar ik kan bar weinig vinden op internet.. heeft iemand ervaring met general aviation daar? Denk aan huren van een vliegtuigje? En is Sint Maarten eigenlijk onderdeel...
Back
Top