Search results

  1. FlyHigh

    CAA CPL/ME IR geldig houden

    heb een CAA CPL/ME IR E145 TYPE die verlopen is, maar hoorde via via dat je een JAA geldig kan houden als je een ander ICAO license geldig houd. Vlieg part 121 en dacht mischien is de CAA/JAA license toch nog geldig? weet iemand wat meer? kan het niet vinden in LASORS en die Britse bureaucrats...
  2. FlyHigh

    Gotta love the TSA approved FFDO holsters

    http://www.youtube.com/watch?v=bqOLjEli6yY Mischien een rederen om de regels eens te herzien.
  3. FlyHigh

    STAR

    Standard Terminal Arrival Route Dit is een gepubliceerde aankomstroute van een luchthaven, die door de verkeersleiding aan de bemanning wordt medegedeeld als onderdeel van de klaring. Dit is zowel via het horizontale vlak als het verticale. De verticale punten noemt men vaak een "gate" waar de...
  4. FlyHigh

    Corporate and Bored - Need Cash Now!

    Ik vroeg me wel eens af of er mede airworkers zijn met een huidige corporate of airline job die zich ook wel eens vervelen thuis. FD, dit heeft geen betrekking tot de dames en/of andere hobbies. Zit vaak thuis, maar wil graag wat bijverdienen. Probleem met corporate is (vooral part 91) dat ik...
  5. FlyHigh

    Pappa kan wel janken

    Callsign : Citation 39CJ Origineel flightplan : RDU - JYO - MTN - JYO - PHL - RDU Actual flightplan : RDU - IAD - BWI - JYO - PNE - RDU Nadat FH om half 1 snacht's zijn mandje inkroop werd FH gebeld door dispatch of FH graag om 6 uur kan opkomen draven voor een "pop-up trip" Zo gezegd zo...
  6. FlyHigh

    FAA & CAA/JAA current ?

    Wie heeft er ervaring met currency van de CAA/JAA license en de FAA? Probleem is dat ik voorlopig / permanent in de states blijft, maar wel graag mijn CAA brevet geldig houd. Nou heb ik ooit ergens gelezen dat als je een ICAO license (FAA dus ook) hebt en die geldig houd. Je CAA brevet ook...
Back
Top