Search results

  1. sandertje

    Totalen en Bijzonderheden 2023 ✈️🎅🎄🎇

    Hallo allemaal, Wordt nog druk hier! Ongeveer: -95u A350-900/1000 -65u A320/A321 -genoeg uren sim A320/A330/A350 Geen bijzonderheden verder. 2024 zal ongeveer hetzelfde zijn. Groetjes
  2. sandertje

    AMS base

    Heren en dames, De 23ste komen de heren uit LTN weer naar AMS om te praten over het basen van 7 kisten in de eerste 3jr, om uiteindelijk uit te breiden naar 18. Groetjes
  3. sandertje

    rondvlucht EHLE

    Hallo allemaal, Mijn vriendin zou graag zelf een keertje een proefles willen nemen in een SEP. Het liefst vanuit EHLE op 15/16/17 feb. Zou haar graag zelf mee willen nemen maar mijn SEP is al wat jaartjes verlopen, en bovendien vraag ik me af of ik het nog wel kan. :grijns: Heeft iemand...
  4. sandertje

    easyJet España

    Interessant om alles zo te lezen. Ik ben het topic begonnen dus laat ik maar een update geven: Ben nog steeds 24jr, nu bij easyJet España. BRUTO 72000 euro basic +-8000 euro flightpay company performance bonus=10% basic= 7200 euro loyalty bonus=5% basic= 3600 euro dan ronden we af naar...
  5. sandertje

    What is your Take-Home pay at the end of the month

    What is your Take-Home pay at the end of the month? Positie Bedrijf Evt opbouw (sectorpay, per diem etc) Senioriteit/Leeftijd Ben benieuwd hoeveel reacties er gaan komen.
  6. sandertje

    trenseefieja

    Paar dagen terug in Malaga. Taxi clearance received. Draaien net de taxiway op richting de holding point voor vertrek. Transavia vacate net en moet op de afslag holden omdat wij in de weg taxien. ATC vertelt tegen Trans. dat ze ons voorrang moeten geven. Trans. antwoordt: We'll give way to...
  7. sandertje

    Cathay initial interview

    Hallo allemaal, Ik heb ergens in Maart een initial interview in AMS voor een SO positie bij Cathay Pacific. Tegen die tijd voldoe ik ook aan de eisen voor een FO positie. Weet iemand of je dan alsnog overwogen kan worden voor de FO functie? Kan iemand mij misschien vertellen hoe lang je SO...
  8. sandertje

    UK JAA medical

    Hallo allemaal, Ik heb lopen zoeken op het forum maar kan geen antwoord vinden. Zoals velen hier heb ik een UK JAA license en een UK issued JAA medical. Over een tijdje verloopt ie en ik zou graag mn herkeuring in Nederland willen doen. Heeft iemand hier ervaring mee? Zitten hier haken en ogen...
  9. sandertje

    real men don't go-around!?

    http://www.flightlevel350.com/Aircraft_McDonnell_Douglas_MD-11-Airline_Alitalia_Aviation_Video-3520.html na een minuutje of 8 wordt het interessant.
  10. sandertje

    Privatair selectie

    Hallo, Mag binnenkort langskomen bij Privatair voor F/O A319 in DUS. Kan iemand hier mij misschien iets vertellen over de arbeidsvoorwaarden en het leven bij deze club? Gr S.
  11. sandertje

    Spanair selectie

    Hallo, Ik kan deze week op selectie bij Spanair. Heb momenteel wel een leuke baan en heb geen zin om naar het Spaanse af te reizen voor een ****fooi. Kan iemand me vertellen wat het beginsalaris bij Spanair is op de A320/A321 als F/O? Hoor links en rechts geruchten dat het begint met 1500 euro...
  12. sandertje

    bankrekening openen in de UK

    Jongens en meisjes, Wie kan mij helpen bij het openen van een bankrekening in de LGW area. Kent iemand een goede bank? Ik word helemaal gek hier. Ik ben inmiddels bij zeker 8 banken geweest waarbij ik allemaal nul op het rekest krijg. Bij een enkeling kreeg ik een foldertje mee over een...
  13. sandertje

    beginnen bij ezy

    Hallo allemaal, Ik begin binnenkort (13 mrt) bij ezy als dep fo a319. Base is nog onbekend. Ik heb begrepen dat het rooster in principe 5/4/5/2 is. Hoe goed werkt de staff travel? Zijn er meer mensen die hun vrije dagen in NL doorbrengen? Mensen in DTM ongetwijfeld, maar ik doel meer op...
  14. sandertje

    Preparing For Your Cathay Pacific Interview boekje

    Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar het boekje Preparing For Your Cathay Pacific Interview . Is er wellicht iemand in de omgeving Amsterdam die dit boekje 1 a 2 dagen kan missen. (vergoeding evt.) Kan het boekje nergens vinden, behalve op internet. De tijd is te kort om het te gaan bestellen...
  15. sandertje

    recruitment EZY

    Hallo allemaal, Heb een paar dagen geleden mn application ingevuld voor Ezy. Ik vroeg me af of 1 van jullie enig idee heeft hoe het zit met Ezy mbt recruitment. Staan ze nu echt te springen om mensen. Of willen ze gewoon CVs on file hebben en krijgen ze genoeg aanmeldingen. Wat voor soort...
  16. sandertje

    ziektekostenverzekering buitenland

    L.S., Zoals velen weten gaat in NL per 1-1 het nieuwe zorgstelsel in. Kan je gebruik maken van dit stelsel als je met een NL paspoort in het buitenland woont en werkt? Wie heeft hier al ervaring mee? Gr. S.
  17. sandertje

    tijd over in de sim?!

    Wie weet er een leuk spelletje voor in de sim als je wat minuutjes over hebt. Enige dat zo in me opkomt is een zo kort mogelijk circuit te draaien; timen van brake release tm touchdown. (Heb vandaag helaas het record niet kunnen verbreken.) Ik hoor graag van u.
  18. sandertje

    Qatar, Gulf Air etc

    Dames en heren, Zijn er toevallig mensen hier aan het vliegen op de A320 bij de 2 bovenstaanden. Ik zou graag willen weten hoe het is daar. Alvast bedankt. Mvgr S
  19. sandertje

    huisvesting nabij LGW

    Dag dames en heren, Ik begin over een aantal weken aan een typerating bij GECAT London Gatwick. Huisvesting moeten we zelf voor zorgen, we zijn overigens met zn 2en. We dachten zelf aan een klein appartement o.i.d. voor een periode van een week of 6. Heeft iemand wellicht een goede tip en/of...
  20. sandertje

    KLS gerucht, naar Jerez

    Hoorde een gerucht dat KLS het VFR vlieggedeelte van de USA naar BAe Jerez (Spanje) gaat verplaatsen, of FTE zoals het nu heet. Enige waarheid?
Back
Top