Search results

  1. H

    Verzekeringen

    Hallo allemaal, Ongetwijfeld eerder besproken, maar ik kan er niet zo direct wat over terug vinden hier. Daarom: Wie weet een goeie en voordelige 'Loss of License' verzekering en levensverzekering? Horsepower
  2. H

    belasting

    Wie weet onder welke regel het precies valt dat de rente van je studieschuld aftrekbaar is bij de belasting? Ik heb namelijk dit jaar een andere belastingsinspecteur dan de afgelopen jaren en deze heer vind het ineens nodig om te zeggen dat ik de rente over mijn lening in 2003 niet kan...
  3. H

    757/ 767 jobs

    Dacht dat het volgende de moeite waard was om even te vermelden. Schijnt dat Neos in Italie 757 en/ of 767 hebben aangeschaft. Ik weet dat de 767 volledig als VIP kist wordt uitgerust en ze schijnen momenteel op zoek te zijn naar crews op contract basis hiervoor. Geloof dat salarissen zijn; -...
  4. H

    Trans info

    Hallo, Wie kan mij vertellen waaruit de (huidige) selectie bij Transavia bestaat, wat moet je doen en wat voor vragen/ gesprekken je kunt verwachten? Wat zijn ongeveer de salarissen voor beginnende vliegers (ervaren en/ of onervaren) bij Transavia en op termijn? En wat zijn de verwachtingen/...
  5. H

    Ryanair, permanent of contract

    Beste mensen, kan iemand van de Ryanair mensen mij vertellen wat precies het verschil is tussen vliegers die op permanente of contract basis werken voor Ryanair? Behalve dat de een direct voor Ryan werkt en de andere indirect via een bureau. Vooral wat verschil is er qua verdiensten en andere...
Back
Top