Search results

  1. M

    Jeppesen Flight computer over te nemen

    Iemand belangstelling hier voor? Ik krijg de foto niet helemaal op een goed formaat, het zijn Jeppesen flight computers waarmee je ground speed, true heading kan omrekenen. Ook altitude computations, true airspeed, density altitude etc. Laat maar weten, dan stuur ik het op.
  2. M

    Self employed

    Het zou kunnen dat ik binnenkort een contract kan tekenen voor een self employed positie. Dat loopt dan via België, maar geld komt uit Nederland. Ik moet dan een Nederlands bedrijf oprichten. Er zijn wel wat voordelen te vinden, maar wat zijn de nadelen? Wat is een goede bedrijfsvorm? Hoeveel...
  3. M

    Selectie TUI België

    Na wat rond gestruind te hebben op internet, kom ik niet echt verder met informatie vinden; Wie weet er wat de selectie van TUI België precies inhoudt?
  4. M

    Alternate fuel

    Na een vraag van een collega, vraag ik me af; onder welke voorwaarden kun je je alternate fuel tijdens de vlucht van A naar B (dus niet naar alternate C) gebruiken? Ik dacht zelf: - als de resterende vluchtduur 6 uur of minder is - er twee verschillende banen beschikbaar zijn: als er van die...
  5. M

    Duits geregistreerd vliegtuig vliegen

    Weet iemand of, en zo ja wanneer, je belasting moet betalen in Duitsland als je een Duits geregistreerde kist vliegt (commercieel) vanuit een Scandinavisch land voor een Zwitsere werkgever? Bedankt!
  6. M

    Zwitserland werken, NL wonen

    Hallo allemaal, Ik vraag me af of er iemand ervaring heeft met het hebben van een Zwitsers contract, waarvoor je niet vanuit Zwitserland vliegt, maar wel in Nederland woont. De belastingdienst zegt aan de telefoon dat ik best veel mag/moet afdragen. Ik weet dat er een verdrag bestaat mbt de...
  7. M

    CAA medical dokter in Nederland

    Weet iemand of er een dokter is in Nederland die ook volgens CAA regels mag keuren? Kom er net achter dat je onder EASA regels een stuk(je?) minder zelf mag regelen, dus heb even wat advies nodig. Bedankt!
  8. M

    Jet2.com heeft selectie geopend

    Zonder dat ik verder reclame wens te maken, goede of slechte dingen over het bedrijf wil zeggen... Er wordt gevraagd naar type rated B737 mensen met bases in het noorden van de UK. Link: https://krb-sjobs.brassring.com/TGWebHost/jobdetails.aspx?jobId=669636&partnerid=30013&siteid=5476 Succes...
  9. M

    Jet2.com

    Jet2.com maakte de eerste vlucht begin 2003 als onderdeel van de Channel Express Group, die eigendom is van de Dart Group Plc. Eerder genoemde bedrijven hebben dezelfde eigenaar - dat is een zeer betrokken man die zich ook op operationeel niveau bezig houdt met het bedrijf. Channel Express was...
  10. M

    Jet 2

    Heeft iemand informatie over de huidige selectie dag / dagen van dit bedrijf? Wel/geen ATPL vragen, verbal/numerical reasoning, wat voor soort interview etc., you know the drill... Bedankt!
  11. M

    Geen idee waar ik dit anders kwijt kan/moet...

    Maar ik wil jullie toch even laten weten dat ik mn Class I medical terug heb!! Goed, met een multi pilot restrictie voor het class I gedeelte, maar ik hoop dat dat bij veel bedrijven geen probleem is. Doe dit even hier zo, want ik weet dat redelijk wat mensen met me hebben meegeleeft en dat...
  12. M

    Flight ops Officer - KLM

    Daaag, Een kennis van me heeft begin volgende week een soll gesprek bij KLM, voor bovenstaande rol. Heeft iemand ervaring / kennis / tips over deze baan, en/of voor het interview? Alle info welkom! Bedankt
  13. M

    Flybe MAPS

    Heeft iemand ervaring met bovengenoemd programma? Ik heb het dan vooral over de selecties. Alle info wordt op prijs gesteld! (nee het is idd niet voor mij...):offtopic:
  14. M

    VLM Hotel Jersey

    Ik kwam laatst een van jullie dames tegen in t hotel op Jersey waar wij ook zitten. Geen idee dat jullie daar ook zaten, kunnen we hier bierafspraken maken :yeehaa: En zit degene die champagne meenam voor een personeelslid van het hotel ook hier?
  15. M

    En dan nu... Airwork BBQ?

    FF wat anders, het is lente enzo, en aangezien je er niet vroeg genoeg bij kan zijn, vroeg ik me af: WAAAAR is het BBQ 2006 topic? Of ben ik blind? (jaja, dan had ik die schitterende overwinning op rotterdam gister gehaald, I know...) ;) :p: Anyone?
  16. M

    SOP's

    Heeft iemand een site / idee hoe ik me voor een simride voor een Engelse maatschappij kan voorbereiden met SOP's? Ik weet dat het er niet om gaat dat je hun hele procedures kent, maar een beetje inzicht lijkt me toch handig. Tis een lucky shot, op google kon ik niks vinden... Tnx!
Back
Top