Search results

  1. J

    ATPL jet type rating en SEP IR revalidation

    Ik heb een duitse ATPL met multi engine jet IR type rating en een PPL SEP IR. De laatste heb ik vorig jaar na jaren weer hernieuwd. Dus mijn eerste SEP IR revalidatie staat dit najaar weer voor de deur. Weet er iemand wat de precieze regelgeving is omtrend het geldig houden van een PPL SEP IR...
  2. J

    het EK volgen in het buitenland!?

    hey Wie weet er een manier om vanuit het buitenland online een EK wedstrijd (live) online te kijken? Ben nu in Tokyo en heb dus de wedstrijd tegen Italie gemist!!! De NOS website werkt niet, omdat je daarvoor een NLs IP adres nodig hebt. Weet iemand een site die wel wereldwijd werkt, of een...
  3. J

    LH Cargo

    Hallo, Kan iemand mij misschien wat vertellen over werken bij Lufthansa Cargo? de Kans is vrij groot dat ik daar aan de bak kan en zou graag wat willen horen over rooster, trips, werktijden, sfeer, etc. Alternatief voor mij zou German Wings zijn. Alvast bedankt! Groet Jax
  4. J

    ready entry FQ interview LH passage/CLH

    Hallo, Zijn hier nog ready entry mensen die in de afgelopen tijd een interview hebben gehad bij de DLR voor LH passage of CLH? ik ben binnenkort aan de beurt voor LH passage FQ en vroeg me af wat er zoal gevraagd wordt in het sollicitatie gesprek en of er grote verschillen zitten tussen ready...
  5. J

    DLR Hamburg hotel

    Binnenkort is het mijn beurt om door de testbatterij van lufthansa te komen en zoek daarom een hotelletje . ik vroeg me af of mensen hier ervaring hebben met hotels op ham airport voor een nachtje rust voor de "grote dag". iemand ooit in het "airlines hotel" gepit? alle tips welkom! bedankt Jax
  6. J

    Lufthansa Passage carreer

    hallo kan iemand mij vertellen hoe het carriere verloop bij lufthansa passage er uit ziet? begin je daar net zoals bij de klm ook als 2nd officer (zo ja, voor hoe lang?) of start je als fo op short haul? cheers Jax
  7. J

    waar vind ik sim met oude klokkies?

    ik wil graag een paar uurtjes simmen op een jet of turboprop sim met "ouderwetse" klokkies. weet iemand een of enkele goede adresjes in Nederland? als het effe kan niet te duur :D ? thanx gr J
  8. J

    Air Berlin via RWL-Monchengladbach?

    ik heb me een tijd geleden aangemeld bij RWL voor een performance evaluation programm i.v.m. sollicitatie bij Air Berlin. Alleen sinds dien niets meer van gehoord. Air Berlin heeft het selectie proces uitbesteed aan een aantal scholen in Duitsland waaronder RWL. Eerst daar doorheen komen, dan...
  9. J

    lui oog toch ppl medical haalbaar?

    een vriend van me heeft een "lui oog" en wil graag weten of het toch mogelijk is om een PPL medical te kunnen halen. heeft iemand hier ervaring mee? groet Jax
Back
Top