Search results

  1. G

    Financiering Flight Finance

    Bij de informatieavond van EPST werd ons verteld dat ze een gesprek met flight finance aanraden. Ze hadden het over een zogenaamd adviesgesprek van €600 geloof ik, waar ze kijken wat je financiële mogelijkheden zijn. Aangezien ze dit aanraden lijkt het wel te vertrouwen, maar het beste zou toch...
  2. G

    TUI MPL ab initio België

    Heb er wel naar gekeken, maar ik ben op dit moment bezig met een andere selectie. Ik kreeg mijn twijfels door het zomercontract wat je krijgt, maar ik ga deze maand naar de open dag waar ze verdere uitleg geven over de opleiding. Ik geloof dat deze op 22 maart in Brussel is, wellicht zijn de...
  3. G

    Voorbereidingen fase 2

    Ben ook bij Target geweest, ze raden aan om de training foor fase 2 bij IST trainingen te volgen. Target is vooral handig voor fase 3 en 4.
  4. G

    Transavia MPL - selectieprocedure

    De websites pilottest.com en latestpilotjobs.com heb ik van meerdere personen gehoord die de compass test al hebben gemaakt. Bij het Engels gedeelte krijg je een ATIS bericht te horen en gesprekken tussen een piloot en ATC. Je zou die dus kunnen oefenen.
Back
Top