Search results

  1. L

    Voorbereiding KLMFA Fase 1 AMC

    Hoi AvionicGeek, Ik vond het niveau van hoofdrekenen bij het AMC van hoger niveau dan dat van pilotenselectietraining.nl. Bij het AMC krijg je bij voorbeeld de volgende breuk vragen: 1?6?08 / 3?8 (vraag zelf klopt niet, puur als voorbeeld) en dan moest je beantwoorden wat er op de vraagtekens...
  2. L

    Voorbereiding KLMFA Fase 1 AMC

    Hoi Behnud, De pilotenselectietraining site is in de basis een goede site. Het technisch inzit zit bij het AMC echter anders in elkaar, daarnaast vond ik het hoofdrekenen op deze site ook niet gelijk met het niveau van de hoofdrekentest bij het AMC. Voor de overige onderdelen is dit een prima...
  3. L

    Hoi Lars, Gefeliciteerd met het behalen van ronde 1 bij EPST. Ik heb binnenkort de COMPASS voor...

    Hoi Lars, Gefeliciteerd met het behalen van ronde 1 bij EPST. Ik heb binnenkort de COMPASS voor het Transavia MPL traject. Heb je nog tips voor een goede voorbereiding voor de COMPASS test? Ik ben nu aan het trainen via PilotAptitudetest.com en Pilottest.com, daarnaast natuurlijk het...
  4. L

    Voorbereiding Transavia selectie

    Hallo allemaal, Ik ben druk bezig met de voorbereiding voor de selectie van het Transavia MPL programma. Op de site lees ik dat er eerst online een selectie wordt afgenomen waarbij er onder andere psychometrische testen worden gedaan. Nu vraag ik mij af wat deze 'psychometrische testen' nu...
  5. L

    Het COVA gesprek

    Hoi Jansen23, Hoe is het gesprek gegaan met de COVA, ik hoop positief! Zou je misschien je ervaringen van het gesprek willen delen? Bedankt alvast. Groetjes Luchtvaart74
Back
Top