Search results

  1. L

    MEP+IR verlengen

    Dames heren airworkers Het is weer zo ver, ik moet voor november mijn MEP+IR verlengen. Meestal vlieg ik bij Singles and twins op de Piper Seneca. Nu dacht ik als ik de vlucht doe met nog iemand die voor die datum zijn of haar brevet moet verlengen dan kan de ene heen vliegen en de ander terug...
  2. L

    Zulu flightplan EHLE => EDDG Münster/Osnabrück

    Beste airworkers Ik heb een beetje hulp nodig met deel 15 van het vliegplan. Het gaat om het omschrijven van de route voor een zulu vliegplan van EHLE naar EDDG. Münster/Osnabrück. De bedoeling is dat ik en lesvlucht moet voorbereiden met de C172 naar EDDG. Er moet en punt opgegeven worden...
  3. L

    Amerikaanse typrating op een JAA brevet

    Weet iemand of het mogelijk is een amerikaanse Boeing 737 type rating te laten bij tekenen op het europese brevet? Heeft iemand ervaring met het behalen van een type rating in amerika en de kosten? alvast vriendelijk bedankt voor de reacties. Lightbulb
  4. L

    red bull air race is weer begonnen

    go Frank http://www.redbullairrace.com/
  5. L

    Nationaal brevet omzetten naar Jaa brevet

    Zoals velen van on ben ik in het bezit van een nationaal brevet (CPL IR ME). Nu zit ik er over na te denken om dit brevet om te laten zetten naar een JAA brevet. weten jullie misschien wat de voor en nadelen hiervan zijn. Alvast bedankt voor de hulp.
Back
Top