Search results

  1. affirm2002

    Keuzes en bevestiging omtrent vliegopleiding

    Gelukkig ben ik absoluut geen solist :) Ben het wel eens met dit verhaal. Mijn keuze gaat na wat research te hebben gedaan gister uit naar zweefvliegen. (Ook stukken goedkoper..)
  2. affirm2002

    Keuzes en bevestiging omtrent vliegopleiding

    Goedemorgen Jakub, Als ik nou moest kiezen tussen bijvoorbeeld zweefvliegen en echt bezig met een vliegbrevet he, wat zou je dan aanraden? Ik neem aan dat zweefvliegen wel vele malen goedkoper is uiteraard. Maar leer je hier ook voldoende vliegvaardigheid bijvoorbeeld?
  3. affirm2002

    Keuzes en bevestiging omtrent vliegopleiding

    Bedankt voor je (enorm snelle) reactie. Deze tips neem ik graag mee in mijn beslissingen voor de aankomende tijd. Ik vind het ook fijn om te horen dat deze gemaakte keuze logisch klinkt! Ik ga me eerst maar eens wat verdiepen in het PPL brevet.👍
  4. affirm2002

    Keuzes en bevestiging omtrent vliegopleiding

    Beste mensen, Ik ben 20 jaar , huidig 2e jaars student en bovenal een ongelofelijke "avgeek". Mijn passie is ooit begonnen toen ik een jaar of 6 was bij aviodrome in Lelystad. Sindsdien is het nooit meer weggegaan. Na mijn havo (NT profiel en cum laude maar dat laatste is voor vliegers niet...
Back
Top