Search results

  1. F

    Heeft iemand ervaring met House of Pilots?

    Hier sluit ik me volledig bij aan. Dit zijn ook exact de redenen waarom ik zelf niet met dit leer/werk traject wou starten.
  2. F

    Heeft iemand ervaring met House of Pilots?

    House of Pilots is een detacheringsbedrijf die samenwerkt met EPST. Nadat je bij EPST door de selectie bent gekomen, kan je bij HoP een leer/werk traject volgen. Eerste 1,5 jaar alleen werken en sparen. Vervolgens 1,5 jaar theorie en werken. Tot slot 6 maanden praktijk (vliegen dus) bij Aero...
  3. F

    Beste aanvliegroute

    Als ik in jou schoenen had gestaan had ik na de havo waarschijnlijk vwo gedaan en me dan pas aangemeld voor de selectie. Mocht ik de selectie dan niet halen, dan zou ik m'n bachelor gaan halen om het vervolgens opnieuw te proberen bij KLM FA of een andere vliegschool (EPST). Maar jij bent mij...
  4. F

    Beste aanvliegroute

    Je bent zeker niet gegarandeerd van een plek op de KLM FA als je technische bedrijfskunde i.c.m. AP&M gaat studeren (anders zou het wel erg makkelijk zijn). Als je technische bedrijfskunde aan de Hanzehogeschool gaat studeren, krijg je de kans om in jaar 2 selectie te doen bij de KLM FA. Je MOET...
  5. F

    Transavia MPL - selectieprocedure

    Wanneer heb je het interview en hoe ga je je voorbereiden? Veel succes iig!
  6. F

    KLMFA Fase 1 - wat kan ik verwachten?

    Jammer! EPST selectie is zeker haalbaar, daar kan je ook fases herkansen als het goed is. Maar wat is die "norm" precies? Is het een bepaald percentage dat je goed moet hebben?
  7. F

    EPST selectie Compass

    rekenmachine is niet toegestaan (anders wordt het wel iets te makkelijk :)). Kladpapier daarentegen wel. Het rekenen zelf is niet zo lastig, de tijdsdruk is hetgeen wat het lastig maakt.
  8. F

    KLMFA Fase 1 - wat kan ik verwachten?

    Hoe hebben jullie je voorbereid? Selectietraining gevolgd? Laat in ieder geval weten of jullie door zijn naar fase 2 als de uitslag binnen is. Had trouwens van een student aan de KFA gehoord dat veel studenten zo'n selectietraining hadden gedaan.
  9. F

    KLMFA Fase 1 - wat kan ik verwachten?

    Hoi! Heb helaas geen antwoord op je vraag, maar ik ga mij binnenkort ook aanmelden voor de selectie. Zou je na afloop van PO1 kunnen laten weten hoe het is gegaan en wat je allemaal hebt moeten doen? Zou me echt helpen!
  10. F

    KLM FA selectie

    Ja heel erg bedankt @Europe-American!
  11. F

    KLM FA selectie

    Hoi Koning Lucht, Wat bedoel je daar precies mee? Wat voor "val" wordt er gezet?
Back
Top